حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A14 5G در Wi-Fi Allianceمشاهده شد؛ زمان کمی تا رونمایی مانده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

انتظار می رود که سامسونگ به زودی چندین گوشی هوشمند ارزان قیمت را روانه بازار کند. قبلاً گزارش شده بود که این شرکت در حال کار بر روی Galaxy A04e و Galaxy M04 است. امروز گلکسی A14 5G سامسونگ در سایت صدور گواهینامه Wi-Fi Alliance مشاهده شده است. این گزارش، نشان دهنده آن است که زمان زیادی تا رونمایی این تلفن هوشمند باقی نمانده است. شایعات گذشته حاکی از آن است که A14 5G ارزان ترین تلفن هوشمند سامسونگ بوده که از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند.

گلکسی A14 5G سامسونگ از اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.0 بهره خواهد برد

سامسونگ گلکسی A14 5G با شماره مدل SM-A146P در وب‌سایت صدور گواهینامه Wi-Fi Alliance مشاهده شده است. منبع مذکور، اطلاعات زیادی درباره تلفن هوشمند آینده سامسونگ فاش نمی‌کند. اما مشخص می‌کند که این دستگاه از وای فای ۲.۴ و ۵.۰ گیگاهرتزی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین به لطف داده های Wi-Fi Alliance می‌دانیم که این پایین رده سامسونگ به سیزدهمین نسخه اندروید مجهز می‌شود. این دستگاه احتمالا از رابط کاربری One UI 5.0 نیز برخوردار خواهد بود ‌‌. این نسخه از رابط کاربری سامسونگ، چند روز پیش معرفی شده بود.

داده های Wi-Fi Alliance

در اوایل ماه جاری، گزارشی رندر و مشخصات کلیدی Galaxy A14 5G را فاش کرد. همان‌طور که در رندر های منتشر شده مشخص است، دوربین سلفی این گوشی هوشمند درون یک ناچ قطره ای قرار گرفته؛ و در پایین نمایشگر حاشیه های زیادی دیده می‌شود. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست دارد، در حالی که سمت چپ خالی است.

رندر Galaxy A14

در لبه پایینی فریم دستگاه، پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و خروجی صدای اسپیکر قرار گرفته است. سه لنز دوربین در قاب پشتی A14 5G دیده می‌شوند. این دوربین ها به شکل سه حلقه برجسته طراحی شده اند. انتظار می‌رود که سری گلکسی S23 نیز، از طراحی مشابهی استفاده کنند.

رندر گلکسی A14 سامسونگ را با ناچ Infinity-U نمایشگر ببینید

همان‌طور که Gizmochina نیز اشاره کرده است، جزئیات زیادی درباره این تلفن هوشمند مقرون به صرفه آینده سامسونگ در دست نیست. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه به عنوان مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند 5G این شرکت معرفی خواهد شد. انتظار داریم که در روز های آینده، اطلاعات بیشتری درباره A14 5G منتشر شود.

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی