حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گوشی تاشو آنر Magic Vs و کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت مشخص شد: 2 آذر 1401

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

رویداد معرفی آتی Honor در تاریخ 23 نوامبر/2 آذر در چین برگزار خواهد شد. این رویداد که دربستر کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت برگزار می‌شود، شاهد ورود چند محصول جدید ازجمله سری Honor 80 و گوشی تاشو جدید آنر است. گزارش های اولیه این دستگاه را Honor Magic V2 نامیدند، اما شایعات اخیر ادعا می‌کنند که نام آن درحقیقت Magic Vs است. درنهایت، تیزرهای رسمی که امروز منتشر شدند، تأیید کردند که گوشی تاشو آینده آنر با نام Honor Magic Vs در چین معرفی می‌شود.

تاریخ معرفی گوشی تاشو آنر Magic Vs

ویدئوی تیزر Magic Vs نشان می‌دهد که این دستگاه دارای طراحی تاشو به سمت داخل و مجهز به شاسی طلایی است. همچنین به‌نظر می‌رسد لبه بالایی آن دارای یک جفت میکروفون و یک سوراخ بلندگو باشد. این تیزر نشان می‌دهد که در مقایسه با مدل نسل اول، این دستگاه دارای ضخامت به‌مراتب کمتری خواهد بود.

برای یادآوری، گوشی تاشو اصلی Honor Magic V حدود 293 گرم وزن و 14.33 میلی‌متر ضخامت داشت. متأسفانه، این شرکت هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات گوشی تاشو آینده خود به‌اشتراک نگذاشته است.

کنفرانس توسعه‌دهندگان آنر

کنفرانس توسعه‌دهندگان آنر

بااین‌حال، شایعات پیرامون Honor Magic Vs ادعا می‌کنند که این گوشی از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 قدرت گرفته و از باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی بهره می‌برد. همچنین این دستگاه احتمالاً حدود 261 گرم وزن دارد و به‌نظر می‌رسد که بر روی سیستم‌عامل اندروید 13 با رابط کاربری Magic UI 7.0 اجرا شود. در پایین یک تصویر شماتیک لو رفته از Magic Vs را مشاهده می‌کنید که اخیراً در Weibo ظاهر شده است.

گوشی تاشو آنر Magic Vs

گوشی تاشو آنر Magic Vs

شایعات می‌گویند که ممکن است تغییرات زیادی در Magic Vs نسبت به مدل اصلی وجود نداشته باشد. برای یادآوری، Magic V دارای صفحه‌نمایش 7.9 اینچی OLED تاشو، صفحه‌نمایش ثانویه 6.45 اینچی OLED، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت/512 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 4750 میلی‌آمپرساعتی با شارژ 66 واتی، یک اسکنر اثرانگشت در لبه‌ی کنار، دوربین جلو 32 مگاپیکسلی و دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی (اصلی) + 50 مگاپیکسلی (عریض) + 50 مگاپیکسلی (فوق عریض) می‌باشد.

نظر شما پیرامون معرفی گوشی تاشو آنر Magic Vs چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی