حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی در MIUI 14 احتمالا تبلیغات آزاردهنده و نرم‌افزارهای مزاحم را حذف می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

با نزدیک‌ترشدن به تاریخ انتشار MIUI 14، ظاهراً ویژگی‌های جدید رابط کاربری اختصاصی شیائومی به‌بیرون درز کرده است. طبق تغییرات گزارش‌شده، نسخه جدید MIUI 14 شیائومی کمک می‌کند تا فضایی که در دستگاه‌های بهره‌مند از آن اشغال شده است را ازطریق حذف تبلیغات و نرم‌افزارهای مزاحم، کاهش دهد. به‌نظر می‌رسد حذف تبلیغات در ربط کاربری MIUI مدت زیادی طول کشیده است، زیرا حتی MIUI 13 نیز دارای ویژگی‌های تبلیغاتی می‌باشد.

حذف تبلیغات در شیائومی MIUI 14

طبق گزارشی از چین، رابط کاربری MIUI 14 شیائومی ظاهراً در تاریخ 19 نوامبر/28 آبان معرفی خواهد شد. تاریخ انتشار MIUI 14 احتمالاً همزمان با عرضه طیف جدیدی از گوشی‌های هوشمند شیائومی خواهد بود که در این مورد باید سری Xiaomi 13 باشد. برخی از ویژگی‌های این رابط کاربری قبلاً فاش شده، اما به‌نظر می‌رسد تغییرات بزرگ دیگری در راه است که دارندگان تلفن‌هایی را که از آخرین نرم‌افزار MIUI پشتیبانی می‌کنند، خوشحال خواهد کرد.

در ابتدا، گزارش شده است که MIUI 14 دارای تبلیغات نخواهد بود. یکی از راه‌هایی که شیائومی توانست به‌سرعت رشد کند و درعین‌حال در رقابت باقی بماند، استفاده از تبلیغات در MIUI بود. طرفداران یاد گرفتند که تبلیغات را تحمل کنند زیرا آن‌ها گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه شیائومی، ردمی و POCO را خریداری می‌کردند که مشخصات مشابهی را برای دستگاه‌های بسیار گران‌تر از رقبای سرشناس ارائه می‌دادند. بااین‌حال، ظاهراً فضایی برای تبلیغات در MIUI 14 وجود ندارد.

حذف تبلیغات در شیائومی MIUI 14

حذف تبلیغات در شیائومی MIUI 14

ثانیاً، در چیزی که به‌نظر می‌رسد یکی دیگر از تلاش‌های شیائومی برای قابل‌قبول‌ترکردن دستگاه‌های پریمیوم خود برای کاربران جدید است، ظاهراً MIUI 14 بدون bloatware یا نرم‌افزارهای مزاحم خواهد بود. فراتر از برنامه‌های خود شیائومی و نرم‌افزارهای معمولی اندروید/گوگل، گوشی‌هایی که MIUI 14 روی آن‌ها اجرا می‌شوند ظاهراً از وجود تعداد زیادی برنامه‌های شخص ثالث ازپیش‌نصب‌شده اضافی در امان خواهند بود.

سایر تغییرات جزئی MIUI 14 که در همان گزارش ذکر شده است شامل حالت پوشه بزرگ برای کمک به تعامل بین یک صفحه خود گوشی و یک نمایشگر دسکتاپ و ارتقاءهای متعدد به ابزارهایی مانند ساعت، برنامه آب‌وهوا و ابزار تقویم است. برخی از گوشی‌های هوشمندی که انتظار می‌رود از MIUI 14 پشتیبانی کنند شامل سری شیائومی Mi 11 و Xiaomi 12، سری Redmi K40 و K50 و تلفن‌های POCO F3 و F4 هستند.

نظر شما درباره حذف تبلیغات در شیائومی MIUI 14 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی