حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه آزمایشی آپدیت MIUI 14 شیائومی برای Xioami 13 در حال تست است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، شیائومی

نسخه‌های آزمایشی رابط کاربری سفارشی شده تولیدکنندگان اندرویدی که بر مبنای اندروید ۱۳ توسعه پیدا کرده‌اند کم کم به دستگاه‌های خاص می‌رسد. شیائومی در این زمینه اصلا جلو نیست و شاید حتی یکی از عقب‌ترین ها باشد. امروز می شنویم که نسخه آزمایشی آپدیت MIUI 14 شیائومی برای Xioami 13 در حال تست است.

آپدیت MIUI 14 شیائومی برای Xioami 13

انتظار می رود خانواده شیائومی ۱۳ متشکل از ۱۳ و ۱۳ پرو نیمه دوم پاییز وارد بازار شوند. نشانه هایی وجود دارد که Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro قبل از عرضه و جایی در ماه آینده میلادی تحت آزمایش های داخلی نسخه جدید MIUI خواهند بود.

شیائومی 13 و 13 پرو به پیش فرض دارای رابط کاربری MIUI 14 خواهند بود. در حال حاضر نسخه بتا در حال آزمایش داخلی بر روی این مدل ها و سایر محصولات است.

رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 است و همانطور که بدیهی بود، پرچمدار جدید باید با سیستم عامل اندروید 13 عرضه شود. نسخه پایدار MIUI 14 نیز برای سری Xiaomi 13 در دست توسعه است. گفته شده که MIUI 14 تغییراتی را در زبان طراحی خود و پیشرفت های قابل توجهی در زمینه‌های دیگر ارائه می دهد.

تصویر منتسب به شیائومی ۱۳

تصویر منتسب به شیائومی ۱۳

پرچمدارهای سری شیائومی 13 از همان طراحی صفحه نمایش دو لبه خمیده شیائومی 12 برخوردار است، اگرچه مشخصات دوربین آن مشخص نیست. هر دو مدل دارای یک دوربین تک سوراخ در جلو برای دوربین سلفی هستند.

شایعه شده که سری Xiaomi 13 می تواند چیپست Snapdragon 8 Gen 2 را به عنوان اولین دستگاه با این تراشه استفاده کند. کوالکام هنوز جزئیاتی در مورد تراشه آینده ارائه نکرده است، اما می‌توانیم انتظار یک چیپست قدرتمند و عملکرد محور را داشته باشیم.

منتظر آپدیت MIUI 14 شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)