حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به کارگیری شارژ سریع ۶۷ واتی برای ردمی K60 تأیید شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ردمی

قرار است سری ردمی کی ۶۰ در هفته های آینده رونمایی شود. با آنکه زمان دقیق معرفی این گوشی های هوشمند هنوز مشخص نشده؛ اما تعداد بالای نشت های اطلاعاتی اخیر، نشان می‌دهد که زمان زیادی تا مراسم رونمایی نمانده است. هم اکنون تأیید شده که ردمی K60 از شارژ سریع ۶۷ واتی برخوردار خواهد بود.

توان شارژ سریع ردمی K60 از سوی گواهی 3C فاش شد

آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی گواهینامه معتبر 3C چین، تأیید می‌کند که نسخه استاندارد سری ردمی K60 از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد. اگر به خاطر داشته باشید، ردمی کی ۵۰ نیز از شارژر های ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کرد. شایعات گذشته ادعا می‌کردند که Redmi K60 از باتری پر ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد. خبر خوش دیگری نیز برای طرفداران شیائومی وجود دارد! همان‌طور که گزارشات گذشته اشاره می‌کنند، ردمی کی ۶۰ اولین تلفن هوشمند ردمی خواهد بود که از شارژ بی سیم بهره می‌برد.

Redmi K50 Pro

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، در مجموع، با توجه به آنکه این گوشی هوشمند آینده ردمی، همانند نسل قبل از شارژر ۶۷ واتی استفاده می‌کند. اطلاعات منتشر شده از سوی گواهی 3C چندان تعجب آور نیست. و تا حدی نیز مورد انتظار بود. اما در هر صورت، هم اکنون می‌دانیم که ردمی کی ۶۰ استاندارد در بخش شارژ سریع، هیچ ارتقایی نخواهد داشت.

ردمی کی ۵۰ از مدیاتک دیمنسیتی ۸۱۰۰ بهره می‌برد

ردمی کی ۵۰ در مارس ۲۰۲۲ معرفی شده است. این تلفن هوشمند نیروی پردازشی خود را از طریق تراشه مدیاتک ۸۱۰۰ تأمین می‌کند. این دستگاه به صفحه نمایش بزرگ ۶.۶۷ اینچی OLED مجهز بوده و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این تلفن هوشمند ابعاد ۲۰:۹ داشته و توانایی نمایش محتوای HDR 10+ را دارد. سه لنز دوربین در قاب پشتی Redmi K50 دیده می‌شود. دوربین اصلی دارای سنسور ۴۸ مگاپیکسلی بوده و از لرزشگیر اپتیکال نیز بهره می‌برد. دوربین دیگر دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی است‌؛ که برای عکاسی اولترا واید به کار خواهد آمد. دوربین سوم نیز از نوع ماکرو بوده و رزولوشن ۲ مگاپیکسلی دارد.

شیائومی ردمی K60 با مدیاتک Dimensity 8200 عرضه خواهد شد؟

نظر شما درباره پرچمداران آینده ردمی چیست؟ آیا شارژ سریع ۶۷ وات، پاسخگوی نیاز شما هست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی