حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات سری ردمی K60 فاش شد: برخورداری از شارژ بی سیم برای اولین بار!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

مشخصات کلیدی سری ردمی K60 فاش شدند. انتظار می‌رود که این تلفن های هوشمند در سال آینده میلادی رونمایی شوند‌. در یک گزارش جدید، Digital Chat Station اطلاعات مهمی را درباره سری ردمی کی ۶۰ به اشتراک گذاشته است. منبع مذکور، مشخصات صفحه نمایش، باتری، تراشه و شارژر این گوشی های هوشمند را فاش کرده است.

سری ردمی K60 از تراشه های پرچمدار اسنپدراگون استفاده خواهند کرد

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی های سری Redmi K60 دارای صفحه نمایشی با وضوح 2K هستند. احتمالا این تلفن های هوشمند از پنل AMOLED برخوردار خواهند بود. زیرا سری ردمی کی ۵۰ نیز از همین پنل استفاده می‌کردند. در اطلاعات منتشر شده توسط Digital Chat Station، متاسفانه اشاره ای به اندازه و رفرش ریت صفحه نمایش نشده است. این تلفن هوشمند نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ تأمین خواهد کرد. ردمی برای مدل K60 به سراغ باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی آمپری می‌رود. این تلفن هوشمند از شارژ سریع سیمی ۶۷ وات و شارژ بی سیم ۳۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. گوشی هوشمند مذکور اولین دستگاه ردمی است که از شارژ وایرلس بهره می‌برد.

Redmi K50

از دیگر مشخصات سری ردمی K60 می‌توان به استفاده از سیزدهمین نسخه اندروید و آخرین نسخه MIUI اشاره کرد. انتظار می‌رود که تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در نوامبر سال جاری میلادی معرفی شود. احتمالا همین تراشه در Redmi K60 Pro به کار گرفته خواهد شد. شایعات مبنی بر معرفی سری K60 در سه ماهه اول سال 2023 در چین وجود دارد. شایعاتی مبنی بر معرفی سری K60 در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ در چین وجود دارد. انتظار می رود K60 به نام POCO F5 در بازار های جهانی (از جمله هند) عرضه شود. در روز گذشته نیز دستگاهی منتسب به پوکو F5 در میان داده های IMEI مشاهده شده بود. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، Poco F5 پس از عرضه ردمی کی ۶۰ در بازار چین، معرفی خواهد شد.

دستگاهی منتسب به پوکو F5 در پایگاه داده IMEI دیده شد

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره سری ردمی K60 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی