حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصمیمی عجیب در خانواده Redmi K60 شیائومی شایعه شده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

هر چند که سری Redmi K در بازار کشورمان خیلی محصولات محبوبی نیستند و نمونه ری‌برند شده Poco آن را در ققسه فروشگاه‌ها داریم اما اگر این شایعه صحیح باشد، تاثیر عجیبی در سری Poco F5 احتمالی نیز خواهد داشت. تصمیمی عجیب در خانواده Redmi K60 شیائومی شایعه شده است که می‌گوید مدل پرو از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و مدل پایه از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده خواهد کرد. بله درست خواندید، احتمالا مدل بهتر با پسوند Pro از تراشه قدیمی‌تر استفاده خواهد کرد.

خانواده Redmi K60 شیائومی

شایعات جدیدی در مورد سری جدید شیائومی ردمی K60 به بیرون درز کرده است. گزارش جدید حاکی از آن است که محصولات جدید Redmi قبل از سال نو چینی یعنی ۲ بهمن ۱۴۰۱ رونمایی خواهد شد.

این گزارش همچنین می‌گوید شاید شیائومی ردمی K60 دارای چیپست جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی به صفحه نمایش QHD+ با رفرش‌ریت 120 هرتز و شارژ سریع سیمی 67 واتی مجهز شود. بد نیست بدانید برای اولین بار در یک گوشی سری Redmi K از شارژ بی‌سیم 30 واتی استفاده خواهد شد.

در پشت آن، باید یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به اضافه یک ماژول فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی را ببینیم. در جلو، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی محتمل است.

ردمی K60

ردمی K60

مدل پرو که باید مدل بهتری نسبت به مدل عادی باشد، Redmi K60 Pro نامیده می شود اما شایعات به ما تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 قدیمی اما کارآمد را به ما اعلام می‌کنند. به هر حال، انتظار می رود که مدل Pro نیز دارای صفحه نمایش QHD+ 120 هرتز باشد.

یک عضو سوم به نام Redmi K60E نیز وجود خواهد داشت. این مدل باید از تراشه‌های Snapdragon 870 یا Dimensity 8200 استفاده کند. نتایج بنچمارک اولیه رصدشده به تراشه Snapdragon 870 اشاره می‌کند.

بر اساس آنچه تاکنون شنیده ایم، مدل K60E باید یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی (با OIS) داشته باشد. این گوشی احتمالا اندروید 12 و MIUI 13 را داشته باشد در حالی که دو مدل بالاتر با اندروید 13 و MIUI 14 عرضه می‌شوند. مشابه تصمیمی که سال گذشته در خانواده شیائومی برای تمایز بین 12X و دو عضو دیگر گرفته شد.

پوکو F5 احتمالا همان Redmi K60 Pro باشد

بر اساس اسم رمز توسعه پروژه‌ها به نظر می‌رسد که پوکو F5 باید ری‌برند Redmi K60 Pro باشد چرا که هر دو اسم رمز Mondrian را دارند. اسم رمز ردمی K60 “سقراط (یا Socrates)” و K60E “رامبراند (یا Rembrandt)” است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید تصمیم صحیحی برای سری Redmi K60 گرفته شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)