حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب مخصوص ردمی K60 شیائومی می تواند دما را تا ۴ درجه سلسیوس کاهش دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، لوازم جانبی

کاهش عملکرد در اثر افزایش دما یک معضل برای محصولات الکترونیک و حتی محصولات دیگر است. یکی از موارد مهم در کنار توان پردازشی خام بالا، توانایی دفع حرارت است تا یک تراشه بتواند مدت طولانی‌تری در حداکثر توان خود کار کند. راه‌های مختلفی برای این موضوع وجود دارد و یکی از آن‌ها لوازم جانبی بیرونی است. در همین راستا می شنویم که قاب مخصوص ردمی K60 شیائومی می تواند دما را تا ۴ درجه سلسیوس کاهش دهد.

کاهش دمای ۴ درجه‌ای با قاب مخصوص ردمی K60 شیائومی

شیائومی امروز یک ابزار جانبی جدید را برای گوشی هوشمند Redmi K60 معرفی کرد. این یک قاب خنک کننده است که عملکرد غیرفعال دارد. شیائومی ادعا می‌کند قاب خنک کننده جدید Redmi K60 می‌تواند دمای دستگاه را تا 4 درجه سانتیگراد کاهش دهد.

گفته می‌شود که ردمی در این قاب از همان فناوری دفع حرارتی داخلی گوشی برای کاهش دمای بیرونی گوشی استفاده کرده است. دمای بیرونی دستگاه باعث می‌شود که مواد کامپوزیت جدید از جامد به مایع تغییر کند و گرما به سرعت دفع می شود.

قاب مخصوص ردمی K60

قاب مخصوص ردمی K60

طبق این تئوری، به محض افزایش دمای تلفن همراه مواد کامپوزیت داخلی این قاب به سرعت گرما را جذب کرده و ذوب می‌شوند تا دمای اوج گوشی را پایین بیاورند. این به دفع سریع‌تر گرما در عملکردهای پردازشی طولانی کمک می کند.

پس از ۱ ساعت تست با این قاب مشخص شد که دمای دستگاه می‌تواند تا ۴ درجه سلسیوس کمتر از زمانی باشد که این قاب روی گوشی نیست. قیمت قاب محصوص ردمی K60 معادل حدود 11 دلار است.

سری ردمی K60 رسما معرفی شد: سه عضو با سه تراشه متفاوت

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که این قاب‌ها طرفدار پیدا خواهند کرد؟ به نظر که بد نیستند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)