حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی K60 با مدیاتک Dimensity 8200 عرضه خواهد شد؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

سری ردمی K60 در حال حاضر در مرحله تأیید طراحی خود است و امروز یک افشاگر جزئیات مهمی را در مورد مدل پایه این خانواده عنوان کرد. طبق شنیده ها، شیائومی Redmi K60 از تراشه مدیاتک Dimensity 8200 بهره خواهد برد.

شیائومی ردمی K60 با مدیاتک Dimensity 8200

در این گزارش آمده که Redmi K60 به یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر یا OIS مجهز می شود، اما ما هیچ اطلاعاتی در مورد سنسور آن نداریم. مدل های زیادی از حسگر تصویر موبایلی 48 مگاپیکسلی و در اندازه های مختلفی در بازار حضور دارد که نمی توان حدس دقیقی هم زد.

رشد ۳۳ درصدی فروش مدیاتک

این دومین مرتبه‌ای است که جزئیاتی در مورد چیپست جدید Mediatek می شنویم. محصولی که قرار است جانشین Dimensity 8100 شود. دیروز، همین منبع ادعا کرد که vivo iOQO Neo7 SE با تراشه ای همراه می شود که ظاهراً با فرکانس 3.1 گیگاهرتز عرضه می شود و مانند دیمنسیتی ۹۰۰۰ به هسته Cortex-X2 مجهز است.

همچنین انتظار می رود Redmi K60 با صفحه نمایش QHD+ و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی که از شارژ بی سیم 30 واتی و شارژ سیمی 67 واتی پشتیبانی می کند، عرضه شود.

مدیر Redmi از فالوورهای خود در Weibo پرسید که آیا آنها می خواهند قابلیتی مانند Dynamic Island داشته باشند یا نه. مشخصا چنین پرسشی به این نکته اشاره دارد که زیربرند شیائومی ممکن است از رابط کاربری منحصر به فرد اپل الهام بگیرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که ردمی K60 محصول جذابی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)