حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر مجیک ۵ با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی محتمل است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

آنر به طور فعال دستگاه های جدیدی را به بازار عرضه کرده است زیرا این شرکت قصد دارد به یک برند پیشرو (حداقل در کشور چین) تبدیل شود. این شرکت اکنون در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید با نام Honor Magic 5 است. شایعات می گویند که آنر مجیک ۵ با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی محتمل است.

آنر مجیک ۵

جدیدترین گزارش ها نشان می‌دهد که گوشی هوشمند پرچم‌دار آینده آنر، یعنی مجیک 5 با پردازنده‌ی معرفی نشده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه خواهد شد.

کوالکام قرار است تا چند هفته دیگر در اجلاس سالانه این شرکت، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 را معرفی کند. انتظار می‌رود تمامی سازندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند، گوشی‌های مجهز به چیپست SD 8 Gen 2 را به زودی و پس از رونمایی این تراشه، به بازار عرضه کنند.

Honor

Honor

این گزارش همچنین اضافه می‌کند که مجیک ۵ می تواند دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با برنامه ریزی ISP مبتنی بر هوش مصنوعی برای نتایج بهتر باشد. این دوربین با چند دوربین دیگر همراه خواهد شد، اما جزئیات آنها هنوز مشخص نیست.

طبق شایعات، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی با پشتیبانی از رفرش ریت بالا و به احتمال زیاد 120 هرتز است. گفته می شود این گوشی دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است و باتری گوشی از شارژ سریع سیمی 100 واتی یا شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.

جدا از Honor Magic 5 گزارشی ادعا می کند که Honor یک گوشی هوشمند تاشو جدید در دست ساخت دارد که می تواند از پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 استفاده کند. در حالی که انتظار می رود این گوشی به زودی معرفی شود، تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید پرچمدار جدید آنر می تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)