حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ به‌زودی امکان ارسال پیام به خود را فراهم می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان، شایعات

صادقانه بگویم، توانایی ارسال پیام به اکانت شخصی خود کاربران، بسیار دست کم گرفته شده است؛ به‌خصوص اگر از یک برنامه در چندین دستگاه استفاده می‌کنید. واتس اپ اخیراً ویژگی‌های جدید زیادی دریافت کرده است. همه‌چیز اعم از افزایش تعداد افرادی که می‌توانید به چت‌های گروهی اضافه کنید تا ایجاد نظرسنجی‌های گروهی و موارد دیگر، کاربردی هستند. حال، گفته می‌شود که واتس اپ درحال کار بر روی معرفی یک ویژگی است که به شما امکان می‌دهد برای خودتان پیام ارسال کنید و به‌نوعی، پیام‌ها را در اکانت شخصی خود ذخیره کنید.

ارسال پیام به خود در واتس اپ

این یک تغییر نسبتاً کوچک اما مفید است. بر اساس گزارش جدیدی از WABetInfo، واتس اپ درحال آزمایش یک ویژگی خود پیام‌رسانی است که همان‌طور که از نامش پیداست، به شما امکان می‌دهد بدون هیچ‌گونه مشکلی برای خود پیام ارسال کنید. این برای کسانی که به‌دنبال ذخیره یک پیام خاص به‌عنوان آرشیو هستند یا کسانی که از یک پلتفرم در چندین دستگاه استفاده می‌کنند، عالی است.

البته شایان‌ذکر است که تاکنون با استفاده از روش‌های جایگزینی این ترفند قابل‌استفاده بود. به‌عنوان‌مثال، با استفاده از پیوند wa.me یا با ایجاد گروهی که تنها عضو آن خودتان هستید. در مورد پیام‌رسانی با واتس اپ، به‌نظر می‌رسد ویژگی جدید یک راه‌حل بدون دردسر است، اگر به‌دنبال انتقال فایل‌ها بین دستگاه خود بوده یا می‌خواهید یک پیام مهم را ذخیره کنید.

ارسال پیام به خود در واتس اپ

ارسال پیام به خود در واتس اپ

با توجه به اینکه واتس اپ از چندین دستگاه پشتیبانی می‌کند، می‌توانید به‌راحتی فایل‌ها و اسناد را بین دستگاه‌های مختلف با استفاده از ویژگی جدید ارسال کنید. این ویژگی جدید در نسخه بتای v2.22.24.2 واتس اپ اندروید مشاهده شده است. منبع همچنین اشاره کرده که برخی از کاربران درحال‌حاضر به استفاده از این ویژگی دسترسی پیدا کرده‌اند، به این معنی که ممکن است به‌زودی برای همه منتشر شود.

وقتی روی دکمه اکشن شناور در گوشه سمت راست پایین ضربه می‌زنید، این گزینه را خواهید داشت که پیام را به یک چت جدید، یک گروه جدید یا یک انجمن ارسال کنید. در زیر همه این موارد، لیست مخاطبین خود را با Me به‌عنوان یک گزینه درست در بالای لیست مخاطبین پیدا خواهید کرد.

نظر شما درباره قابلیت ارسال پیام به خود در WhatsApp چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی