حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ درحال کار بر روی ویژگی نظرسنجی گروهی در پیامرسان خود است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان، شایعات

نمی‌توان انکار کرد که وقتی در مورد ویژگی‌های جدید صحبت می‌کنیم، واتس اپ سرویسی است که قابلیت‌های تازه خود را عموما از پیامرسان‌های دیگر الگوبرداری می‌کند. در آخرین ویژگی موردانتظار که به‌تازگی فاش شده است، واتس اپ درحال کار بر روی قابلیت نظرسنجی گروهی است که اولین بار در آوریل مشاهده شد و به‌نظر می‌رسد که به‌زودی برای همه کاربران منتشر خواهد شد.

ویژگی نظرسنجی گروهی واتس اپ

اولین نگاه به این ویژگی، رابط ایجاد نظرسنجی را نشان داده که به شما امکان می‌دهد یک سؤال ارسال کنید و همچنین تا 12 گزینه برای پاسخ ارائه دهید. این ویژگی در آخرین نسخه بتای واتس اپ 2.22.20.11 برای اندروید مشاهده شد، اما هنوز به‌صورت عمومی برای بقیه منتشر نشده است.

همان‌طور که می‌بینید، ویژگی جدید در داخل منو قرار داشته که گزینه‌های اشتراک‌گذاری رسانه دیگری نیز در آنجا وجود دارند. وب‌سایت WABetaInfo به‌عنوان فاش‌کننده این اطلاعات، بیان می‌کند که همین ویژگی در به‌روزرسانی آینده برای WhatsApp Desktop Beta و WhatsApp برای iOS نیز در دسترس خواهد بود. بنابراین، اگر مشتاقانه منتظر این ویژگی هستید، خبر خوب این است که لازم نیست مدت زمان زیادی منتظر بمانید.

ویژگی نظرسنجی گروهی واتس اپ

ویژگی نظرسنجی گروهی واتس اپ

توجه داشته باشید که ازآنجایی‌که این ویژگی درحال توسعه است، هنوز برای کاربران در دسترس نیست، اما پس از نصب این به‌روزرسانی، آزمایش‌کنندگان بتای بیشتری ممکن است قادر به مدیریت امکان نظرسنجی گروهی در چت‌های این پیامرسان باشند.

قابلیت نظرسنجی گروهی هم‌اکنون در سایر پیامرسان‌های رقیب ازجمله تلگرام وجود دارد و با توجه به نوع کاربرد، احتمال می‌رود استقبال خوبی نیز از آن شود.

در زمان نگارش این خبر، هیچ اطلاعیه رسمی در مورد اینکه واتس اپ چه زمانی این ویژگی را در همه گوشی‌های اندرویدی منتشر می‌کند، وجود ندارد. به‌محض انتشار خبرهای تکمیلی و رسمی، ما آن را برای شما پوشش خواهیم داد.

نظر شما درباره ویژگی نظرسنجی گروهی واتس اپ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی