حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی شیائومی ۱۲ لایت 5G NE در پایگاه داده IMEI دیده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

سه ماه پیش بود که شیائومی ۱۲ لایت با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رسما معرفی شد. سری لایت خانواده پرچمدار Xiaomi طی سالیان اخیر بازخورد خوبی را کسب کرده است. با اینکه Xiaomi 11 Lite 5G NE یک نمونه اصلاحی ساده روی Xiaomi 11 Lite 5G بود و شاید در سری ۱۲ نیازی به آن نباشد اما به دلیل اسم خوبی که این مدل در سری ۱۱ برای خود دست و پا کرد، شاید یک جانیشن مستقیم برای آن بد نباشد. امروز گوشی شیائومی ۱۲ لایت 5G NE در پایگاه داده IMEI دیده شده است و احتمالا آن جانشین است.

شیائومی ۱۲ لایت 5G NE

برند چینی شیائومی در حال توسعه یک گوشی هوشمند جدید است. این دستگاه جدید با شماره مدل 2210129SG در ماه سپتامبر گواهی FCC را دریافت کرد. متعاقبا در پلتفرم های گواهینامه IMDA سنگاپور و EEC اروپا نیز دیده شد.

اکنون همان دستگاه با نام Xiaomi 12 Lite 5G NE در پایگاه داده IMEI رصد شده است. به اعتقاد برخی منابع، Xiaomi 12 Lite 5G NE باید شباهت قابل توجهی به دستگاه انحصاری بازار چین یعنی Xiaomi Civi 2 داشته باشد که مدل عددی 2209129 را دارد.

شیائومی 12 Lite 5G NE قبلاً گواهینامه های مهمی را دریافت کرده است. این بدان معنی است که احتمالا به زودی معرفی می شود. گزارش هایی مبنی بر عرضه رسمی این گوشی هوشمند تا پایان ماه وجود دارد.

شیائومی ۱۲ لایت 5G NE

شیائومی ۱۲ لایت 5G NE

گواهی FCC شیائومی 12 لایت 5G NE نشان می دهد که دارای سه مدل حافظه رم و حافظه داخلی بین ۶ تا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

این دستگاه ویژگی های ارتباطی مانند 5G، وای‌فای دو باند، بلوتوث، GNSS و NFC را ارائه می دهد. همچنین احتمالاً با سیستم عامل MIUI 13 مبتنی بر Android 13 آماده شده است. لیست های IMDA و EEC هیچ اطلاعات عمده ای در مورد مشخصات دستگاه نشان نمی دهند.

شیائومی Civi 2 با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و دوربین سلفی دوگانه معرفی شد

مشخصات احتمالی ۱۲ لایت 5G NE که شاید مشابه Xiaomi CIVI 2 باشد

شیائومی CIVI 2 دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED با لبه های خمیده است و از وضوح +FHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز استفاده می کند. در بخش دوربین، دوربین سلفی دوگانه 32 مگاپیکسلی دارد و مجموعه دوربین اصلی سه گانه آن دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 20 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

شیائومی سیوی 2 از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 بهره می برد و تا 12 گیگابایت رم و تا 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد. از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند.

ابتدای تابستان سال جاری، نسخه بین المللی شیائومی 12 لایت عرضه شد. این دستگاه با تراشه اسنپدراگون 778G عرضه می شود. از 6 یا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED است که از رفرش ریت 120 هرتز، تاچ‌سمپل‌ریت 240 هرتز، HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی می کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که مدل NE شیائومی ۱۲ لایت 5G مورد استقبال بازار قرار خواهد گرفت؟

شیائومی ۱۲ لایت با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رسما معرفی شد

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)