حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو کوچک Oppo با باتری بزرگ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در راه است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

اوپو یکی از برندهایی است که در بازار ما خیلی شناخته شده نیست اما اجر اخبار را دنبال کنید حتما آن را می‌شناسید. اولین بار بیش از ۳ سال و نیم پیش بود که گوشی تاشو Oppo معرفی شد و کمتر از یک سال پیش نیز نمونه پیشرفته تر آن با نام اوپو Find N را رسما دیدیم. همه این دستگاه‌ها با نمایشگر تاشو بزرگ ارائه شده بودند. به نظر می رسد که اوپو یک گوشی تاشو در سبک Flip را به زودی معرفی خواهد کرد. گفته می شود که این گوشی تاشو کوچک Oppo با باتری بزرگ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در راه است.

گوشی تاشو کوچک Oppo

همانطور که گفتیم اوپو سال گذشته Find N را برای رقابت با سامسونگ گلکسی فولد و شیائومی میکس فولد عرضه کرد. این برند اکنون در حال کار بر روی یک تاشو متفاوت با طراحی Flip است. با توجه به اطلاعات منتشر شده از Digital Chat Station این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.8 اینچی تاشو در داخل و یک صفحه نمایش 3.26 اینچی خارجی خواهد بود.

طبق شایعات، صفحه نمایش اصلی تاشو و صفحه بیرونی هر دو از نوع OLED هستند. گفته می شود انرژی مورد نیاز آن ها از یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

همچنین باید منتظر دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX709 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX766 باشیم. یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی سنسور سونی IMX355 نیز وجود خواهد داشت.

این افشاگر سابقه خوبی دارد، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که این پیش‌بینی‌ها صحیح باشند. انتظار می رود که طی چند ماه آتی اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه داشته باشیم.

اوپو دو گوشی تاشو فایند N Fold و N Flip را به‌عنوان رقیب زد فولد 4 و فلیپ 4 معرفی خواهد کرد

دو ماه قبل بود که برای شما نوشتیم اوپو دو گوشی تاشو فایند N Fold و N Flip را به‌عنوان رقیب زد فولد 4 و فلیپ 4 معرفی خواهد کرد. شایعه امروز نیز در راستای همان خبر است.

شما گوشی‌های تاشو سبک فلیپ را می پسندید یا فولد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)