حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو Find N در این طرح ها هم می توانست ارایه شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو

اولین گوشی تاشو Oppo را می توان یک نمونه قابل تامل دانست. دیروز ظهر بود که اوپو فایند ان رسما معرفی شد. این گوشی با طراحی بیرونی نسبتا ساده و رنگ های قابل انتظار ارایه می شود. با این حال بد نیست که بدانید اوپو Find N در این طرح ها هم می توانست ارایه شود. این طرح ها نه صرفا رنگ های خاص، بلکه الگوها و حتی شاید جنس بدنه های مختلف است.

طراحی های مختلف برای اوپو Find N 

همانطور که در تصویر بالا می بینید، رنگ های متنوعی برای فایند N تصور شده بوده که زیبا هم هستند. برخی از آن ها مثل نمونه سمت چپ خیلی براق و قابل توجه هستند. نمونه های دیگر مات اما گرادیانت ملایم در نظر گرفته شده اند. همچنین طرح های مختلفی برای سوراخ زیر دوربین سه گانه که احتمالا مربوط به میکروفون شود، نظر گرفته شده است.

اوپو Find N رسماً معرفی شد: تاشو، کوچک و خوش قیمت!

پایین تر اما علاوه بر نرنگ های مختلف و جالب مثل رنگی نزدیک به رنگ ترنجی (!) شاهد الگوهای مختلفی روی قاب پشتی هم هستیم.

طرح های رسمی نشده از اوپو Find N

طرح های رسمی نشده از اوپو Find N

از آن جا که به دلیل نسبت تصویر متفاوت این دستگاه شاهد عرض نسبتا بیشتر آن هستیم، مثلا نمونه وسط ردیف بالا یا نمونه زیرین آن تلاش داشته اند با یک ستون دارای الگوی متفاوت، کمی دستگاه را لاغرتر نشان دهند. این ها طرح های پارچه ای یا شاید حتی چرمی به نظر می رسند.

در این طرح های مختلف گاها به قاب دوربین دارای الگوی متفاوت هم برمی‌خوریم که جالب هستند. در مجموع ۸ طرح معرفی نشده از Oppo Find N را در این تصاویر با هم دیدیم. این نشان می دهد که اوپو تلاش خود را داشته تا این دستگاه تاشو بتواند از همه جهات توجهات را به خود جلب کند.

با این حال به نظر من هواوی پی ۵۰ پاکت در رنگ طلایی یا حتی سفید می تواند جذابیت بیشتری داشته باشد. البته که فرم فکتور این دو دستگاه تاشو با هم فرق دارد اما باز هم از نظر طراحی ظاهری قابل مقایسه خواهند بود.

رنگ طلایی هواوی P50 Pocket را ببینید: تاشوی لوکس با نمایشگر دوم دایره ای

نظر شما چیست؟ کدام یک از این طرح های معرفی نشده را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)