حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چروک لولا در گوشی تاشو Oppo Find N تقریبا از بین رفته است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو

وقتی یک چیزی “تا می شود” عموما انتظار یک بخش چروک شونده داریم. این موضوع حتی در بدن ما هم همینطور است اما به نظر می رسد به لطف پیشرفت فناوری در زمینه لولا و نمایشگر چروک لولا در گوشی تاشو Oppo Find N تقریبا از بین رفته است. این موضوع در تصاویری که از این دستگاه منتشر شده تایید می شود. همچنین یک تیزر کوتاه رسمی هم داریم که اشاره کوتاهی به این بخش دارد.

چروک لولا در گوشی تاشو Oppo Find N

در تصویر بالا که تقریبا یک نمای نزدیک به بخش لولا نمایشگر اوپو فایند ان است می توانید ببینید اینجا ما فرورفتگی از بابت چروک نمایشگر نداریم. همچنین یک تصویر دیگر گه کمی رندرطور به نظر می رسد، همین موضوع را تایید می کند:

گوشی تاشو اوپو فایند ان

گوشی تاشو اوپو فایند انز

گوشی تاشو اوپو هنوز رسما رونمایی نشده و درباره فناوری های به کار رفته در آن اطلاعاتی نداریم. با این حال یک تیزر کوتاه منتشر شده که نگاهی گرافیکی و کوتاه را به بخش لولا این دستگاه می دهد. شما می توانید این تیزر را اینجا تماشا کنید:

 

همانطور که مشاهده کردید، در بخش نمایشگر و لولا شاهد جزئیات بالایی هستیم که احتمالا به همین دلیل سبب می شود شاهد چروک لولا نباشیم. آنطور که گفته می شود در گوشی های تاشو نسل بعدی اکثر شرکت ها تقریبا همین فناوری را شاهد باشیم که برای طرفدارن این فرم‌فکتور گوشی ها حتما خبر خوبی است.

شما تا کنون تجربه گوشی تاشو داشته اید؟ چروک نمایشگر در بخش لولا چقدر برای شما اهمیت داشت و با حذف شدنش تجربه کاربری شما چقدر ارتقا خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)