حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو اوپو رونمایی شد: نگاهی شبیه به میت ایکس

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | MWC 2019، اوپو

به نظر می رسد که نگاه چینی ها درباره گوشی تاشو شبیه به یکدیگر است و سامسونگ مانده و نگاهش به موبایل های تاشو با گلکسی فولدگوشی تاشو اوپو رونمایی شده و نگاهی شبیه به میت ایکس دارد. در حقیقت اگر از دور نگاه کنید فکر می کنید خودش باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

با آغاز نخستین همایش مهم حوزه‌ی فناوری در سال ۲۰۱۹ میلادی، شرکت‌های مختلف معرفی دستگاه‌های جدید و تاشدنی را آغاز کرده‌اند. ابتدا سامسونگ با گلکسی فولد وارد میدان شد و سپس هواوی با میت ایکس توجهات را به‌سمت خود جلب کرد.

اخیرا چند تصویر از گوشی تاشدنی اوپو منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند دستگاه موردبحث به گوشی تاشدنیهواوی شباهت زیادی دارد. اقدام قائم‌مقام اوپو برای انتشار این تصاویر، احتمالا برای جا‌ نماندن از قافله‌ی گوشی‌های تاشدنی است و هنوز تا رونمایی نهایی کامل این دستگاه فاصله داریم.

گوشی تاشو اوپو

برایان شن، قائم‌مقام شرکت Oppo، ضمن انتشار این تصاویر گفته است که گوشی تاشدنی موردبحث فعلا در مرحله‌ی پروتوتایپ قرار دارد و تا زمانی‌که تقاضا برای آن زیاد نشود، وارد بازار نخواهد شد. در واقع چینی‌ها فعلا نمی‌خواهند این گوشی تاشدنی را عرضه کنند. تصاویر منتسب به گوشی تاشدنی اوپو نشان می‌دهند که این شرکت برای طراحی محصولش از دستگاه شرکت هواوی الهام گرفته است.

این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر OLED است و برخلاف محصولی مثل گلکسی فولد سامسونگ، به سمت بیرون تا می‌شود. در قسمت کناری گوشی شاهد بخش ضخیم‌تری هستیم که میزبان دوربین و تجهیزات مرتبط به آن است.

چه اوپو بخواهد این گوشی را عرضه کند و چه نخواهد، انتشار این تصاویر نشان می‌دهد که به‌مرور تمامی شرکت‌ها به‌فکر تولید گوشی تاشدنی افتاده‌اند و آینده‌ی این صنعت در اختیار این دسته از محصولات است. ترند گوشی تاشدنی ابتدا با فلکس پای آغاز شد و حال می‌بینیم که به گوشی تاشدنی اوپو رسیده است. فعلا چیزی در مورد نام و قیمت گوشی جدید اوپو نمی‌دانیم.

گرچه محصولات تاشدنی فعلا قیمت بسیار بالایی دارند و شاید طراحی آن‌ها در حالت تاشده چندان جذاب نباشد؛ اما بی‌شک پس از گذر چند سال این محصولات شدیدا پرتقاضا خواهند شد و نبض بازار گوشی‌ها را در دست خواهند گرفت.

نظر شما درباره گوشی تاشو اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin

اینایی که برای لبه‌ی اج سامسونگ خودشونو جر می‌دادن می‌گفتن مقاومت، مقاومت، الان براشون مهم نیست صفحه نمایش گوشی میت ایکس همونه بدنه‌شه😊

✔ TVKade

اوپو هم دزده؟

Amin

من اونجا هوآوی رو به صورت کلی گفتم.
جدای از محصول میت ایکس.
برات اینم نوشتم ولی نخوندی.

منظور من برای دزدیدن، دزدیدن Boe بود.
که خب محصول هوآوی هم با صفحه‌نمایش Boe تولید می‌شه.
صفحه‌نمایش اپو هم همینطور.

محمد شادکانی

گلکی فولد هم مقع باز میشه نمایشگر کوچکش یا دومش همون بدنش میشه

محمد شادکانی

ببخشید گلکسی

Amin

وااای خدایا!
الان پس یعنی تمام گوشی‌های دنیا صفحه‌نمایششون بدنه‌شونه؟

خیلی خوبی مشتی

pedram_01

آینده رو توی گوشی های تاشو میبینم یک وسیله که میشه اسمش رو گوشب های هیبرید نام گذاری کرد موبایل و تبلت

amer

یه سوال به نظرتون گوشی با این عرض و طول تو جیب جا میشه.وزنش بی خیال قطر گوشی هم بی خیال بدون تعصب جواب سوالم بدین.اگه تو جیب جا نمیشه و فقط باید با دست گوشی بگیریم خوب این چه کاریه لپ تاپ بخر بهتره

✔ TVKade

اوپو هم دزده؟

chalton

😂👏😂👏😂👏😂👏😂وقتی چینی ها از هم دیگر کپی میکنن👏😂👏😂
سریع هواوی معرفی کرد مارکشو کند داد به اوپو چند عکس باهاش بگیره به عنوان گوشی منعطف اوپو 👍😂👍😂

Faraz

مفهوم گوشی تاشو رو نفهمیدن اسمش گوشی تاشو هست بعد در حالت بسته هم اندازه تبلت هستن چه این چه هواوی …چرا خودتون رو میزنید به نفهمی این و هواوی توی جیب جا نمیشه یا خیلی سخت جا میشه …حالا هی بگید این خوبه با هواوی …مثل بچه ها لج نکنید اول فکر کنید بعد نظر بدید …

Sepehr_smart

چه این دستگاه چه دستگاه هواوی در هر دو حالت تبلت و موبایل خیلی بزرگ هستن! نمایشگر میت ایکس فکر کنم 6.6 اینچی بود که باید از نمایشگرش به عنوان بدنه استفاده کرد!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)