حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعاتی درباره نمایشگر شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

با نزدیک‌تر شدن به سال جدید، برندهای موبایلی خود را آماده می‌کنند تا جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند رده بالا را عرضه کنند. امروز ما یک گزارش جدید داریم که برخی از اطلاعات را در مورد سری پرچمدار Xiaomi 13 فاش می‌کند. شایعاتی درباره نمایشگر شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو که به نظر می‌رسد تفاوت زیادی با نسل قبل ندارد.

نمایشگر شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو

مدیرعامل این غول فناوری چینی لی جون، قبلاً تأیید کرده که مدل جدید Ultra مانند را در ادامه Mi 11 Ultra و 12s Ultra را عرضه خواهد کرد. امروز اما جزئیاتی در مورد مدل پایه و پرو سری Xiaomi 13 داریم.

طبق گزارش ها، احتمالا شیائومی 13 دارای صفحه نمایشی با اندازه 6.38 اینچ است. اگر این درست باشد، این گوشی کمی بزرگتر از پنل 6.28 اینچی موجود در مدل شیائومی 12 است. رزلوشن این نمایشگر کمی بزرگتر، همچنان فول اچ دی پلاس عرضه خواهد بود.

شیائومی

شیائومی

از طرف دیگر، ظاهراً اندازه صفحه نمایش شیائومی ۱۳ پرو مانند صفحه نمایش شیائومی ۱۲ پرو که یک پنل 6.73 اینچی بود، باقی می ماند و دارای وضوح +QHD است.

به خاطر داشته باشید که این فقط یک گزارش تایید نشده است، بنابراین فعلا این گزارش را آن‌چنان جدی نگیرید. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، سری Xiaomi 13 احتمالا به زودی پس از معرفی تراشه پرچمدار ۲۰۲۳ کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 2 عرضه خواهد شد.

طراحی شیائومی 13 با کمترین حاشیه مشابه پرچمداران سامسونگ خواهد بود

پرچمدار سال شیائومی معمولاً یکی از اولین گوشی هایی است که جدیدترین چیپست های پیشرفته کوالکام را به کار می گیرد، بنابراین تعجبی نخواهد داشت که این بار نیز چنین باشد. علاوه بر این، شیائومی همچنین در حال همکاری با لایکا برای دوربین گوشی های هوشمند پرچمدار بعدی خود است.

نظر شما چیست؟ منتظر خانواده Xiaomi 13 هستید؟

شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ حوالی اواخر پاییز ۱۴۰۱ رونمایی می شود

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)