حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت جهانی سری شیائومی ۱۲ در کنار قیمت ساعت و ایربادز جدید این برند اعلام شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی

بالاخره محصولات جدید شیائومی برای بازار جهانی رونمایی شدند. تغییرات سخت افزاری در این محصولات وجود ندارد و بیشتر از هر چیزی نگاه ها به برچسب قیمتی است. خوشبختانه قیمت جهانی سری شیائومی ۱۲ در کنار قیمت ساعت و ایربادز جدید این برند اعلام شده است. بیاید با هم مرورشان کنیم.

قیمت جهانی سری شیائومی ۱۲

شیائومی ۱۲ پرو در مدل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برای بازار اروپا با قیمت ۱۰۰۰ یورو و در بازارهای دیگر با قیمت ۱۰۰۰ دلار ارایه می شود. گفته می شود که یک مدل ۱۲ گیگابایت حافظه رم خواهد داشت ولی قیمت آن هنوز مشخص نیست. با توجه به این که شیائومی می ۱۱ پرو به بازار جهانی ارایه نشد، نمی شود قیمت شیائومی ۱۲ پرو را با آن مقایسه کرد.

قیمت شیائومی ۱۲ برای مدل پایه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برابر ۸۰۰ یورو در اروپا و یا ۷۵۰ دلار در بازارهای دیگر است. این ۵۰ یورو گران تر از می ۱۱ مدل پایه است. گفته می شود که مدل های ۸-۲۵۶ و ۱۲-۲۵۶ آن هم ارایه می شود اما قیمت ان ها مشخص نیست.

قیمت جهانی شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو

قیمت جهانی شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو

شیائومی 12X با از دست دادن تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و استفاده از اسنپدراگون ۸۷۰ (مثل پوکو F3) برای مدل پایه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی  قیمتی برابر ۷۰۰ یورو در بازار اروپا یا ۶۵۰ دلار در دیگر بازارها خواهد داشت.

اما لوازم جانبی دیگر شیائومی چه قیمت هایی دارند؟ همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، ایربادز Xiaomi Buds 3T Pro با قیمت ۱۹۹ دلار ارایه می شود و ساعت هوشمند Xiaomi Watch S1 به قیمت ۲۶۹ دلار و Xiaomi Watch S1 Active به قیمت ۱۹۹ دلار ارایه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ قیمت های خوبی دارند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

اقای عطایی

رنگ ترنجی K50 pro در واقعیت منتشر شده 😁

https://xiaomiui.net/redmi-k50-pro-live-photos-online-13217/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)