حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ حوالی اواخر پاییز ۱۴۰۱ رونمایی می شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

خانواده شیائومی ۱۲ اگر در بخش کنترل دما مشکل حادی نداشتند و دوربین آن ها کمی بهتر بود شاید عنوان شایسته‌تری را به خود اختصاص می دادند اما همین حالا هم در مقابل قیمتی که دارند، خوب عمل کردند. قطار شایعات Xiaomi 13 مدتی هست که حرکت کرده و به تازگی می‌شنویم شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ حوالی اواخر پاییز ۱۴۰۱ رونمایی می شود.

شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو با اسنپدراگون ۸ نسل ۲

در شنیده‌ها داریم که شرکت چینی شیائومی معرفی تعدادی از گوشی های هوشمند پرچمدار ساخته شده بر روی جدیدترین تراشه کوالکام را برای سال جاری برنامه ریزی کرده است.

طبق گزارش‌ها، معرفی دستگاه‌های شیائومی 12 اس و 12 اس پرو در برنامه‌های ماه آینده است. دستگاه‌هایی که جانشین شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو خواهد شد.

این گوشی‌های هوشمند دارای پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 با کلاک 3.2 گیگاهرتز خواهند بود. این تراشه به جای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 با کلاک 3.0 گیگاهرتز نقش ایفا می کند که توسط نسخه های اصلی دستگاه ها استفاده می شود. البته بیش از کلاک بالاتر، تفاوت سازنده و امیدواری به بهتر شدن کنترل دما برای این تراشه مد نظر است.

اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام معرفی شد: بهینه و سریع تر

گوشی های هوشمند شیائومی 12 اس و شیائومی 12 اس پرو تا 12 گیگابایت رم خواهند داشت و حافظه داخلی تا 512 گیگابایت قابل افزایش است. باتری با شارژ سریع 120 وات و یک دوربین اصلی که با مشارکت لایکا ساخته شده است از دیگر مشخصات آن هاست.

علاوه بر این، Xiaomi 12S مدل دیمنسیتی دارای تراشه مدیاتک Dimensity 9000 خواهد بود. از دیگر مشخصات آن شارژ سریع 67 واتی و دوربین بدون برند لایکا است. مشخصا این نمونه باید تفاوت قیمت قابل توجهی با مدل اسنپدراگون داشته باشد.

پرچمدار سال ۲۰۲۳ شیائومی که اواخر سال ۲۰۲۲ معرفی می شود: Xioami 13

ظاهراً حوالی آبان یا آذر ۱۴۰۱ معرفی رسمی گوشی های هوشمند شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو برگزار خواهد شد. شایعه شده است که آنها دارای پردازنده آینده اسنپدراگون 8 نسل 2 هستند که اصلا چیز عجیبی نیست.

درباره Snapdragon 8 Gen 2 گفته می شود معماری چهار کلاستره در پیکربندی 1 + 2 + 2 + 3 را خواهد داشت. این مجموعه شامل موارد زیر است:

  1. ۱- یک هسته قدرتمند Cortex X3
  2. ۲- دو هسته Cortex A720 یا Makalu
  3. ۳- دو هسته Cortex A710 یا Matterhorn
  4. ۴- سه هسته Cortex A510 یا Klein-R1

اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام با ۴ کلاستر ارایه خواهد شد

خانواده شیائومی 13 می توانند با صفحه نمایش 2K و سیستم عامل اندروید 13 عرضه شوند.

در پایان ما منتظر مدل اولترا خانواده Xioami 12 هم هستیم. شیائومی قبلاً اعلام کرده بود که یک گوشی هوشمند پرچمدار با دوربین لایکا در ماه آینده در دسترس خواهد بود.

ما انتظار داریم که این گوشی شیائومی 12 اولترا باشد که از اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده می کند. بر اساس شایعات اخیر این گوشی از سازمان TENAA با شماره مدل 2203121C تایید شده است.

نظر شما چیست؟ منتظر خانواده شیائومی ۱۳ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)