حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی شیائومی 13 با کمترین حاشیه مشابه پرچمداران سامسونگ خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

امروز افشاگر توییتری IceUniverse فاش می‌کند که در طراحی شیائومی 13 از فناوری چهار حاشیه با عرض مساوی سری گلکسی S22 سامسونگ استفاده می‌شود. در واقع تنها یکی از پرچمدارانی که وی تایید کرد از این فناوری استفاده خواهد کرد، سری 13 شیائومی است. علاوه بر آن بسیاری از پرچمداران دیگر نیز از این فناوری استفاده می‌کنند. اما سخنان او ممکن است بدان معنا باشد که سری 13 شیائومی اولین گوشی های هوشمند ساخت شیائومی خواهد بود که از این فناوری استفاده می‌کنند. در واقع آنها اولین پرچمداران 5G این شرکت با طراحی چهار طرفه با حاشیه های برابر خواهند بود.

در حال حاضر، پرچمداران اندرویدی به طور کلی از طراحی فریم بسیار باریک در سمت چپ و راست و بالای نمایشگر استفاده می‌کنند. اما در سمت پایین هنوز حاشیه کمی پهن‌تر از حاشیه های چپ و راست است.

یکی از صاحب نظران صنعت، Zhu Haizhou، زمانی اشاره کرد که سازندگان نمی‌خواهند برای رسیدن به حاشیه های برابر در چهار طرف، مانند حاشیه های ضخیم آیفون، حاشیه را تا حد ممکن پهن کنند. بلکه آنها می‌خواهند نسبت صفحه نمایش را تا حد ممکن افزایش دهند. با این حال، طراحی گوشی ها با حاشیه های چهار طرف فوق باریک، دشوارتر است و به فناوری بالاتری نیاز دارد.

طراحی شیائومی 13 با کمترین حاشیه مشابه پرچمداران سامسونگ خواهد بود

طراحی شیائومی 13 با کمترین حاشیه مشابه پرچمداران سامسونگ خواهد بود

خانواده شیائومی 13 ممکن است زودتر از سایر رقبا با طراحی پیشرفته سامسونگ وارد بازار شوند

با در نظر گرفتن آخرین اطلاعات از افشاگر مطرح به نظر می‌رسد که پرچمداران رده بالای سال آینده، از جمله شیائومی 13، با طراحی حاشیه های چهار طرف برابر ساخته می‌شوند. بنابراین با افزایش نسبت صفحه نمایش، جلوه بصری احتمالاً از آیفون های اپل پیشی خواهد گرفت. طبق اطلاعات سری Xiaomi 13 احتمالاً اواخر پاییز عرضه خواهند شد.

منبع می‌گوید اگر اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام در ماه های آینده وارد بازار شود، ممکن است سری 13 شیائومی زودتر از موعد مقرر نیز عرضه شود. دیگر وبلاگ نویس محبوب فناوری Digital Chat Station ادعا می کند که روند ساخت سری Xiaomi 13 در حال حاضر بسیار سریع پیش می‌رود. بنابراین، این مجموعه احتمالا زودتر از موعد مقرر راه اندازی خواهد شد. با این حال، در حالی که کاربران مشتاقانه منتظر ورود سری 13 شیائومی هستند، فعلاً خانواده شیائومی 12 اس و خصوصا برترین عوض این خانواده، شیائومی 12 اس اولترا در هفته های آینده به عطش کاربران پاسخ خواهند داد.

از زمان اسنپدراگون 888، شیائومی معمولاً پرچمدار خانواده Mi خود را همزمان با معرفی تراشه پرچمدار جدید اسنپدراگون در همان ماه یا سریعاً در ماه آینده آن عرضه می‌کند. طی دو سال گذشته، ماه راه اندازی دسامبر بوده است. با این حال، با توجه به سرعت کار کوالکام، شیائومی نیز به احتمال زیاد به رویداد طراحی و تولید خانواده شیائومی 13 سرعت خواهد بخشید.

 

منتظر رونمایی از سری Xiaomi 13 هستید؟ در این صورت این خبر برای شما خوشحال کننده خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری