حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل نمونه تصاویر دوربین پیکسل 7 پرو برای نمایش زوم 30 برابر آن را منتشر کرد

نوشته

1 سال قبل | 3 دیدگاه | دوربین، گوگل

کمپانی گوگل روز پنجشبه به‌صورت رسمی از نسل جدید گوشی‌های پرچمدار Pixel 7 خود رونمایی کرد. طبق ادعای این شرکت، نسل بعدی Super Res Zoom استفاده‌شده بر روی پیکسل 7 پرو به‌همراه سنسور جدید 48 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابر، بزرگنمایی این گوشی را به سطح DSLR می‌رساند. حال، امروز گوگل دو نمونه از مجموعه تصاویر زوم 30 برابری دوربین پیکسل 7 پرو را به‌اشتراک گذاشته است که کیفیت بالای آن را نشان می‌دهد.

نمونه تصاویر دوربین پیکسل 7 پرو

نمونه اول تصاویر دوربین پیکسل 7 پرو در منهتن مرکز تجارت جهانی نیویورک با لنز فوق‌عریض 0.5 برابر شروع شده و تا 30 برابر زوم می‌شود، جایی که می‌توانید جزئیات دقیق آنتن برج را ببینید. با گذر از زوم 20 برابری، Pixel 7 Pro از یک ارتقادهنده جدید یادگیری ماشینی استفاده می‌کند که توسط Tensor G2 پشتیبانی می‌شود. تا پیش از این و در گوشی پیکسل 6 پرو، زوم 15 برابر به بالا از این تکنیک استفاده می‌کرد تا بتوانید «بدون سه‌پایه» عکس‌های دستی بگیرید.

نمونه تصاویر دوربین پیکسل 7 پرو

نمونه تصاویر دوربین پیکسل 7 پرو

این نمونه تصاویر دوربین و دو مجموعه نمونه دیگر توسط Alexander Schiffhauer، یکی از مهندسان گوگل، ثبت شده‌اند که در سخنرانی اصلی Made by Google به‌روزرسانی‌های زوم Pixel 7 Pro را ارائه کرده و جزئیات آن را شرح داد:

«این‌ها برخی از آخرین مرزهای عکاسی با گوشی‌های هوشمند هستند، جایی که تلفن‌ها توانسته‌اند کیفیت یک DSLR را به‌طور واقعی تکرار کنند.»

در ادامه همچنین پل گلدن گیت در سانفرانسیسکو کالیفرنیا را داریم که از فوق‌عریض 0.5 شروع شده و به زوم 30 برابری دیجیتالی ختم می‌شود.

در انتخاب ویژگی‌های دوربین، مدیر محصول Pixel Camera در پادکست جدید گوگل گفت که به این موضوع می‌پردازد که چرا مردم «مایل‌اند دوربین دوربین اختصاصی 10 هزار دلاری خود را کنار بگذارند» و روی تجربه استفاده از دوربین گوشی‌های هوشمند کار کنند. گوگل می‌گوید که از سال 2018 روی Super Res Zoom کار می‌کند زیرا کاربران به‌دنبال قابلیت‌های زوم پیشرفته بدون نیاز به تهیه دوربین DSLR حجیم و گران‌قیمت هستند.

نظر شما پیرامون نمونه تصاویر دوربین Pixel 7 Pro و توانایی زوم دیجیتال 30 برابری این گوشی هوشمند پرچمدار چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sample

معمولی

BeFair

موافقم

از آیفون یکم بهتره ولی

BeFair

در حد گوگل بد نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی