حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش گوگل پیکسل ۷ قرار است رکورد بزند؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

بر کسی پوشیده نیست که گوگل در بخش فروش محصولات سخت‌افزاری خود خیلی موفق نیست. حال اینکه یا سخت افزار مناسب نیست یا برنامه‌ریزی فروش خوبی ندارد، هر چه که هست خروجی خوبی نداشته است. با توجه به گزارش منابع صنعتی به نظر می رسد فروش گوگل پیکسل ۷ قرار است رکورد بزند.

فروش گوگل پیکسل ۷

آنطور که گزارش‌ها می‌گویند، گوگل قبل از عرضه سری پیکسل 7 رکورد قابل توجهی را برای تولید این نسل از گوشی‌های هوشمند خود درخواست می‌دهد. در حقیقت شرکای سخت افزاری گوگل می گویند تعداد سفارش این نسل گوشی پیکسل رکورد زده است. این اطلاعات از طریق منابع آگاه صنعتی در Nikkei آسیا کسب شد.

پیکسل ۷ پرو

پیکسل ۷ پرو

بر اساس شنیده ها گوگل بیش از 8 میلیون دستگاه از سری Pixel 7 را سفارش داده است تا تولید شود. گفته می شود که Google می خواهد فروش خود را در سال 2023 تا دو برابر افزایش دهد. با توجه به ارایه این سفارش‌ها به نظر می رسد که گوگل نسبت به رشد خود برای سال آینده کاملاً خوش بین است.

زمانی این آمار ۸ میلیونی اهمیت پیدا می کند که بدانید آمار کل فروش گوشی های پیکسل گوگل از سال ۲۰۱۶ تا کنون تنها 30 میلیون دستگاه بوده است.

آمار فروش گوشی های پیکسل گوگل منتشر شد: عرضه تنها 30 میلیون دستگاه از سال 2016

خوش بینی گوگل برای Pixel 7a

علاوه بر پرچمدارهای سری پیکسل 7 شنیده می شود که گوگل حدود 4 میلیون گوشی پیکسل ارزان قیمت که احتمالاً پیکسل 7a است را نیز سفارش خواهد داد. قرار است این گوشی حوالی زمستان امسال رونمایی شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که سری Pixel 7 گوگل می تواند هدف فروش این شرکت را محقق کند؟ یک هفت خوش‌شانس برای گوگل؟

پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو گوگل با تراشه Tensor G2 و دوربین پیشرفته معرفی شدند

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)