حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند وان پلاس Nord رسما رونمایی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، وان‌پلاس

اوایل سال ۱۴۰۰ بود که وان پلاس به دنیای ساعت‌های هوشمند پیوست. پس از عرضه اولین ساعت هوشمند وان پلاس حالا این برند چینی یک گجت پوشیدنی را تحت زیربرند اقتصادی Nord خود معرفی کرده است. OnePlus Nord Watch در دسته ساعت‌های هوشمند اقتصادی مانند Huawei Watch Fit قرار می‌گیرد. بیاید با ساعت هوشمند وان پلاس Nord آشنا شویم.

ساعت هوشمند وان پلاس Nord

به صورت خلاصه باید بگویم که ساعت هوشمند اقتصادی وان پلاس با صفحه نمایش بزرگ و روشن، پایش قابلیت‌های ورزشی و عمر باتری تا 30 روز ارایه می شود

در بخش نمایشگر Nord Watch دارای صفحه نمایش مستطیلی 1.78 اینچی AMOLED با وضوح 368 در 448 پیکسل و رفرش‌ریت 60 هرتز است.

این ساعت GPS داخلی ندارد، به این معنی که فقط از طریق بلوتوث 5.2 می تواند موقعیت یابی را از تلفن هوشمند انجام دهد.

ساعت هوشمند وان پلاس Nord

ساعت هوشمند وان پلاس Nord

وان پلاس این ساعت را به شکلی طراحی رده که می تواند به زنان کمک کند چرخه قاعدگی ماهانه خود را پایش کنند. دارای سنسور ضربان قلب، مانیتور SpO2 و ردیابی خواب هم هست.

به لطف سنسور شتاب سنج قادر به تشخیص خودکار فعالیت های ورزشی است و از 105 نوع تمرین پشتیبانی می کند. همچنین دارای استاندارد IP68 برای محافظت در برابر گردوغبار و آب است.

بدنه ساعت از آلیاژ روی و پلاستیک و بند آن سیلیکونی است. ظرفیت باتری 230 میلی آمپر ساعت انتخاب شده که می‌تواند یک ماه را در حالت کم مصرف ارائه کند، در حالی که در استفاده معمولی تا ۱۰ روز استقامت باتری دارد.

قیمت ساعت هوشمند وان پلاس نورد

ساعت هوشمند وان پلاس نورد به قیمت ۸۵ دلار و در رنگ مشکی Midnight در دسترس است. رنگ آبی آن کمی بعدتر عرضه می شود. برای خریداران اولیه تخفیف ۲۵ دلاری در نظر گرفته می شود.

نظر شما درباره ساعت هوشمند اقتصادی وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)