حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند اقتصادی وان پلاس با نام OnePlus Nord Watch در راه است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس اوایل این هفته Nord Watch را به نمایش گذاشت و نگاهی اجمالی به طراحی آن به ما داد. به این صورت ما می‌دانیم که ساعت هوشمند اقتصادی وان پلاس با نام OnePlus Nord Watch در راه است. امشب رندرهای بیشتری از ساعت هوشمند اقتصادی مذکور در دسترس قرار دارد.

ساعت هوشمند اقتصادی وان پلاس یا OnePlus Nord Watch

وان پلاس تایید کرد که این ساعت هوشمند با صفحه نمایش 1.78 اینچی AMOLED با وضوح 448×368 پیکسل و حداکثر روشنایی 500 نیت عرضه می شود. ساعت هوشمند Nord Watch بیش از ۱۰۰ ظاهر ساعت مختلف خواهد داشت. در حالی که منتظر جزئیات بیشتر در مورد این گجت پوشیدنی از OnePlus هستیم، مجموعه جدیدی از رندرهای آن منتشر شده است که آن را در رنگ های مشکی و آبی نشان می دهد.

OnePlus Nord Watch

OnePlus Nord Watch

این تصاویر همچنین نشان می دهد که OnePlus Nord Watch قابلیت‌های نظارت بر ضربان قلب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون و ردیابی خواب را ارائه می کند. این ساعت هوشمند همچنین سطح استرس شما را اندازه گیری می کند، گام های روزانه و کالری سوزانده شده شما را خواهد شمرد و از ردیابی وضعیت سلامت زنان پشتیبانی می کند.

این منبع ادعا می‌کند که بندهای وان پلاس نورد واچ از جنس سیلیکون بوده و ساعت هوشمند از طریق اپلیکیشن N Health مدیریت می‌شود که گزارش قبلی را تایید می‌کند. گزارشی که رابط کاربری اپلیکیشن را به ما نشان می‌داد.

بقیه جزئیات لو رفته وان پلاس نورد واچ شامل اتصال بلوتوث 5.2، سازگاری با اندروید و iOS و عمر باتری تا 10 روز با زمان آماده به کار 30 روزه است.

ساعت هوشمند اقتصادی OnePlus Nord Watch از 105 حالت تمرین پشتیبانی خواهد کرد و شایعه شده است که صفحه نمایش 1.78 اینچی آن دارای رفرش ریت 60 هرتز و تراکم پیکسلی 326ppi است.

نظر شما چیست؟ منتظر ساعت هوشمند اقتصادی جدید OnePlus هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)