حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند وان پلاس نورد واچ تاییدیه بلوتوث SIG را دریافت کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، شایعات، وان‌پلاس

افشای اطلاعاتی قبلی، طراحی ساعت هوشمند وان پلاس نورد واچ را مشخص کرده بود. هم اکنون این محصول، موفق به دریافت گواهینامه بلوتوث SIG شده و اطلاعات بیشتری از آن به بیرون درز کرده است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات احتمالی ساعت هوشمند آینده وان پلاس بیندازیم.

وان پلاس نورد واچ احتمالا کمتر از ۱۰۰ دلار قیمت خواهد داشت

با توجه به لیست گواهی بلوتوث SIG، این ساعت هوشمند دارای شماره مدل OPBBE221 است. این دستگاه برای اتصال به گوشی هوشمند کاربر به بلوتوث نسخه ۵.۲ متکی خواهد بود. همچنین فاش شده بود که OnePlus Nord Watch از یک اپلیکیشن جدید (با نام OnePlus N Health) برای اتصال به گوشی بهره می‌برد. دریافت گواهی بلوتوث توسط یک محصول نشان می دهد که زمان زیادی به معرفی آن نمانده است. بنابراین انتظار داریم که ساعت هوشمند آینده وان پلاس در آینده ای نزدیک به بازار عرضه شود.

تأییدیه بلوتوث SIG

همان طور که GizmoChina اشاره کرده است، رندرهای فاش شده نشان می‌دهد که OnePlus Nord Watch در پنج نوع با دو طراحی مختلف عرضه خواهد شد. سه مدل دارای صفحه دایره ای شکل هستند. در حالی که دو مدل دیگر دارای صفحه های مستطیلی خواهند بود. نسخه های دارای صفحه نمایش مستطیلی OnePlus Nord Watch دارای رزولوشن ۲۸۰×۲۴۰ و ۳۶۸×۴۴۸ پیکسل هستند. انتظار داریم که نسخه های دایره ای شکل نیز دارای نمایشگری با وضوح ۲۴۰×۲۴۰ و ۳۹۰×۳۹۰ پیکسل باشند.

رندر ساعت هوشمند آینده وان پلاس

ساعت OnePlus Nord Watch چه امکاناتی را در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد؟

بر اساس شایعات منتشر شده، ساعت هوشمند وان پلاس نورد واچ امکانات متعددی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. این محصول توانایی سنجش اکسیژن خون، ضربان قلب و پایش خواب را دارد. گویا متاسفانه وان پلاس برای ساعت هوشمند آینده خود رنگ های متنوعی را در نظر نگرفته است. گفته می‌شود که این محصول تنها در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد. به بسیاری از جزئیات OnePlus Nord Watch اشاره کردیم. اما هنوز یک نکته (که احتمالاً برای برخی از خریداران مهمترین نکته نیز هست) باقی مانده است. این نکته نهایی مربوط به قیمت این ساعت هوشمند می‌شود. هنوز اطلاع دقیقی درباره قیمت نورد واچ نداریم. اما انتظار می‌رود که قیمتی بین ۵,۰۰۰ تا ۸,۰۰۰ روپیه (حدود ۶۲ دلار تا ۱۰۰ دلار) داشته باشد.

ساعت هوشمند ریلمی واچ 3 رسما معرفی شد

نظر شما درباره OnePlus Nord Watch چیست؟ این ساعت هوشمند با امکانات و قیمت مذکور ارزش خرید دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی