حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند وان پلاس با طرح هری پاتر به زودی معرفی خواهد شد

وان پلاس از جمله شرکت‌هایی است که توانست در ابتدا با یک حضور قوی، نام خود را در میان برترین سازندگان گوشی‌های هوشمند قرار دهد. این شرکت طیف عمده‌ای از محصولات دارد و ساعت هوشمند از جمله گجت‌های پوشیدنی وان پلاس است. اخیرا خبری مبنی بر عرضه ساعت هوشمند وان پلاس با طرح هری پاتر منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ساعت هوشمند وان پلاس با طرح هری پاتر در راه است…!

ساعت هوشمند وان پلاس با طرح هری پاتر را به یاد دارید؟ چند ماه پیش اخباری در مورد این گجت منتشر شده بود. گویا قرار است به زودی این ساعت هوشمند معرفی شود. شعبه هند شرکت وان پلاس در توییتر اقدام به انتشار تصویری از این ساعت هوشمند ویژه کرده است. البته وان پلاس به صراحت این نام را تأیید نمی‌کند. اما چند نکته در مورد این مسئله وجود دارد که ثابت می‌کند ساعت هوشمند وان پلاس با طرح هری پاتر قرار است به زودی عرضه شود.

ساعت هوشمند وان پلاس ممکن است ساعت اپل را به چالش بکشد

ساعت هوشمند وان پلاس سال ۲۰۲۱ ارایه می شود

تصویر بنری که وان پلاس در توییتر به اشتراک گذاشته است؛ حاوی نکات جالبی است. این تصویر، ساعت را با بند چرمی و لوگوی مدرسه هاگوارتز نشان می‌دهد. زیر این تصویر نیز متن For a generation that still remembers magic نوشته شده است. این متن به معنی “برای نسلی که هنوز جادو را به یاد دارد” می‌باشد. علاوه بر این، آدرس صفحه تبلیغاتی این محصول در وب سایت OnePlus نیز جلب توجه می‌کند. موضوع این صفحه “فراخوانی همه جادوگران” است. در این صفحه کلمه “hpwatch” به چشم می‌خورد. “hp” احتمالاً همان نام هری پاتر را نشان می‌دهد.

ساعت هوشمند وان پلاس با طرح هری پاتر

OnePlus Watch Harry Potter Edition

شرکت وان پلاس هنوز در مورد نسخه هری پاتر ساعت هوشمند خود اطلاعاتی منتشر نکرده است. اما برخی اطلاعات فاش شده قدیمی، نکات مهمی را نشان می‌دهند. مثلا این مورد که این ساعت هوشمند به زودی با رنگ‌های جدیدی در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین تم‌های جدید و شش طرح خاص، برای ساعت هوشمند در نظر گرفته شده است. این شش طرح منحصر به فرد شامل طرح هاگوارتز (Hogwarts)، هاگوارتز سیل (Hogwarts Seal)، گریفیندور (Gryffindor)، اسلیترین (Slytherin)، هافلپاف (Hufflepuff) و ریونکلاو (Ravenclaw) خواهد بود.

ساعت هوشمند وان پلاس با طرح هری پاتر

مشخصات احتمالی این ساعت هوشمند

سخت افزار این ساعت هوشمند، مانند مدل معمولی خواهد بود. بدین ترتیب این ساعت هوشمند جدید دارای صفحه نمایش ۱.۳۹ اینچی AMOLED، سنسور ضربان قلب و سنسور SpO2 خواهد بود. به علاوه حالت ردیابی خواب، حالت‌های ورزشی، درجه مقاومت IP68 در برابر گرد و غبار نیز در این ساعت در دسترس هستند. وظیفه تامین انرژی این دستگاه به عهده یک باتری ۴۰۲ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. همچنین این باطری با از قابلیت Warp Charge پشتیبانی خواهد کرد.

با این وجود باید منتظر ماند تا اطلاعات بیشتری در مورد این ساعت هوشمند جدید، از شرکت OnePlus منتشر شود. لازم به ذکر است که این ساعت هوشمند، اولین ساعت هوشمند ویژه این شرکت نیست. وب سایت خبری gsmarena می‌گوید که پیش از این نیز نسخه Cyberpunk 2077 و نسخه Cobalt ساعت هوشمند OnePlus معرفی و عرضه شده بودند.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا از طرفداران زمان معروف هری پاتر هستید؟ به نظر شما این ساعت هوشمند لایق طرفداران مجموعه هری پاتر خواهد بود؟ مشخصات احتمالی این ساعت هوشمند را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان