حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه دیمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس موفق به شکست اسنپدراگون+۸ نسل ۱ در AnTuTu شد

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، کوالکام، مدیاتک

انتوتو، یکی از محبوب ترین پلتفرم های بنچمارک، لیست برترین گوشی های ماه سپتامبر در چین را منتشر کرده است. تقریباً تمام این لیست شامل گوشی هایی است که از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام استفاده می‌کنند. اما ASUS ROG Phone 6D با بهره گیری از تراشه دیمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس توانسته Snapdragon 8 Plus Gen 1 را شکست دهد و در صدر جدول قرار گیرد.

ایسوس ROG Phone 6D با تراشه دیمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس در صدر جدول انتوتو قرار دارد

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ایسوس راگ فون 6D که نیروی پردازشی خود را از طریق تراشه دیمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس تامین می‌کند، در صدر لیست ۱۰ گوشی برتر انتوتو قرار دارد. نسخه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی این گوشی، امتیاز قابل توجه ۱,۱۲۴,۰۳۶ را به ثبت رسانده است. بقیه گوشی های هوشمند موجود در لیست بنچمارک مذکور، از تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 برخوردارند‌. OnePlus Ace Pro با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی در رتبه دوم این لیست قرار دارد. این گوشی در AnTuTu امتیاز ۱,۱۱۱,۲۰۰ را کسب کرده است. در جایگاه سوم، نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی iQOO 10 Pro قرار دارد. این تلفن هوشمند امتیاز ۱,۰۹۱,۰۵۸ را به ثبت رسانده است.

بهترین گوشی های پرچمدار انتوتو

مطابق با گزارش Gizmochina، بلک شارک 7S Pro، لنوو Y70 و iQOO 10 به ترتیب در رتبه های چهارم، پنجم و ششم لیست برترین دستگاه های انتوتو قرار گرفته اند. این دستگاه ها به ترتیب امتیاز ۱,۰۸۸,۰۷۴، ۱,۰۸۶,۳۸۱ و ۱,۰۸۱,۷۶۶ را کسب کردند. پس از نماینده آیکو، موتو X30 Pro  دیده می‌شود. این دستگاه با ثبت امتیاز ۱,۰۶۸,۶۸۵ در رتبه بعدی قرار دارد. Xiaomi 12S Pro, Redmi K50 Ultra, و Xiaomi MIX Fold 2 یه ترتیب با کسب امتیاز های ۱,۰۶۷,۹۱۳، ۱,۰۵۸,۷۶۶ و ۱,۰۵۴,۰۳۵ در رتبه های ۸، ۹ و ۱۰ این لیست قرار گرفتند.

بهترین گوشی های شبه پرچمدار

مدیاتک همچنین در لیست بهترین گوشی های شبه پرچمدار ماه سپتامبر قرار دارد. تلفن های هوشمند OnePlus Ace، وان پلاس Ace Racing edition و OPPO Reno 8 Pro+ 5G که به تراشه دیمنسیتی ۸۱۰۰ مکس مجهزند، در ۳ جایگاه برتر دیده می‌شوند. Vivo S15 Pro، Realme GT Neo 3، Redmi Note 11T Pro+، ردمی K50، OPPO K10 5G و Redmi Note 11T Pro که همگی دارای تراشه Dimensity 8100 در رتبه های چهارم تا نهم دیده می‌شوند. آخرین جایگاه در لیست به Vivo S15 تعلق دارد. این تلفن هوشمند نیروی پردازشی خود را از طریق اسنپدراگون ۸۷۰ تأمین می‌کند.

گوشی ایسوس ROG Phone 6D با دیمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس معرفی شد + 6D Ultimate

 

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

احتمالا از اون سیستم خنک کننده مخصوص استفاده شده وگرنه قبلا هم بوده دیمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس ، مقایسه شیائومی ۱۲ پرو دیمنسیتی و ۱۲ اس پرو هم ثابت کرد چون چند بار پشت سر هم انتوتو گرفتن هر بار اسنپدراگون بیشتر شد و در دور چهارم مدیاتک اورهیت کرد

Tanha122

لینکش رو میفرسی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی