حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر جدید Honor 90 GT فریم پلاستیکی و ماژول دوربین مستطیلی شکل این گوشی را نشان می‌دهد

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر

آنر در حال آماده شدن برای رونمایی گوشی های هوشمند جدیدی از سری GT در کشور چین است. مدت زیادی است که درباره این گوشی های هوشمند «عملکرد محور» می‌شویم. امروز اما رندر جدید Honor 90 GT فاش شده که اطلاعات منتشر شده قبلی را نقض می‌کند.

تصادفاً تصویر جدیدی از Honor 90 GT فاش شد

آنر 90 GT اوایل امروز به طور تصادفی برای پیش خرید آنلاین فهرست شد. با وجود آنکه آنر به سرعت، اطلاعات منتشر شده را حذف کرد اما کاربران اینترنتی موفق شدند که تصویر گوشی را ذخیره کنند. این رندر اصلی با تصویری که ۲ روز پیش منتشر شده بود، متفاوت است. Honor 90 GT دارای فریم تخت خواهد بود. فریم این تلفن هوشمند براق است و به نظر می‌رسد که از پلاستیک ساخته شده است و نه از فلز. رندر قبلی نشان می‌داد که آنر ۹۰ جی تی ماژول دوربینی به شکل یک بیضی کشیده دارد. رندر جدید Honor 90 GT اما ماژول دوربین مستطیلی شکل این گوشی هوشمند را به همراه دو سنسور و یک فلاش LED درون آن نشان می‌دهد.

رندر جدید Honor 90 GT

تصویر جدید منتشر شده از این تلفن هوشمند آینده آنر، رنگ آبی آن را به همراه دو نوار روشن‌تر نشان می‌دهد. احتمالا این دو نوار در رنگ های دیگر نیز وجود خواهند داشت. گفته می‌شود که Honor 90 GT از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ برخوردار خواهد بود. احتمالا این تلفن هوشمند حداکثر به ۲۴ گیگابایت حافظه رم مجهز می‌شود. تصویر منتشر شده تایید می‌کند که این گوشی از صفحه نمایش فلت بهره می‌برد. اما هنوز نوع پنل مشخص نیست. مطابق با گزارش Gizmochina، به احتمال زیاد آنر به سراغ استفاده از صفحه نمایش OLED خواهد رفت. گفته می‌شود که دوربین اصلی این تلفن هوشمند از لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره‌مند خواهد بود.

طراحی Honor 90 GT شمایل نسبتا جدیدی را برای محصولات این شرکت نشان می‌دهد

ما مشتاقانه منتظریم تا در روز های آینده اطلاعات بیشتری از Honor 90 GT و Honor X50 GT منتشر شود. نظر شما درباره این تلفن های هوشمند آینده آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی