حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر Magic Vs 2 رسما معرفی شد: باریک‌ترین گوشی تاشو جهان با قیمت ۹۵۸ دلار

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار

ماه گذشته میلادی، گوشی تاشو به بیرون Honor V Purse معرفی شد. در اوایل سال جاری میلادی نیز Honor Magic V2 رونمایی شده بود. هم اکنون، آنر از سومین تلفن هوشمند تاشو خود در سال ۲۰۲۳ با نام Magic Vs 2 رونمایی کرده است. این دستگاه، جانشین Magic Vs شده و نازک‌تر و سبک‌تر از نسل قبل خواهد بود. در کنار این تلفن هوشمند تاشو جدید، ساعت Watch 4 Pro نیز معرفی شده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

آنر Magic Vs 2 با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی همراه است

آنر مجیک وی اس ۲ یک تلفن هوشمند تاشو کتابی است. این دستگاه به عنوان نازک‌ترین تلفن هوشمند تاشو (۵.۱ میلی‌متر در حالت باز شده و ۱۰.۷ میلی‌متر در حالت تا شده) شناخته می‌شود.

این شرکت می‌گوید که از آلیاژ منیزیم خاکی کمیاب برای سبک تر کردن گوشی استفاده کرده است. Magic Vs 2 وزن ۲۲۹ گرمی دارد. ماژول دوربین طراحی مستطیلی شکلی داشته و سنسور اثرانگشت در لبه سمت راست دستگاه، بر روی دکمه پاور، تعبیه شده است. آنر برای دوام بیشتر، از لولای تیتانیومی استفاده می‌کند.

Honor Magic Vs 2

آنر Magic Vs 2 دارای یک صفحه نمایش خارجی ۶.۴۳ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۴ در ۲۱۵۶ پیکسل با حداکثر روشنایی ۲۵۰۰ نیت است. نمایشگر داخلی این گوشی هوشمند تاشو اندازه ۷.۹ اینچی و رزولوشن ۲۳۷۶ در ۱۰۶۰ پیکسل دارد. پنل هر دو صفحه نمایش از نوع AMOLED بوده و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی LTPO به همراه پشتیبانی از استاندارد HDR10+ را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

حاشیه های اطراف صفحه نمایش نیز متقارن است. سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین اولترا واید رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی دارد. دوربین تله فوتو نیز به سنسور ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است. این دستگاه حداکثر زوم دیجیتال ۲۰ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین سلفی Magic Vs 2 وضوح ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

Honor Magic Vs 2

تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ نیروی پردازشی مورد نیاز Honor Magic Vs 2 را تأمین می‌کند. گران قیمت‌ترین نسخه این گوشی هوشمند به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز شده است.

این تلفن هوشمند باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۳ و رابط کاربری MagicOS 7.2 بهره‌مند است. Honor Magic Vs 2 از شبکه اینترنت 5G و Wi-Fi پشتیبانی کرده و به درگاه USB type-C مجهز شده است.

قیمت گوشی تاشو جدید آنر

این تلفن هوشمند تاشو جدید آنر در سه رنگ آبی، مشکی و بنفش به دست کاربران خواهد رسید. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، قیمت نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی این دستگاه ۶,۹۹۹ یوآن (۹۵۸ دلار) بوده و نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی با قیمت ۷,۶۹۹ یوآن (۱,۰۵۲ دلار) به دست خریداران می‌رسد.

گوشی تاشو آنر Magic VS با لولا بهتر معرفی شد

نظر شما درباره Honor Magic Vs 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی