حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ایسوس ROG Phone 6D با دیمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس معرفی شد + 6D Ultimate

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ایسوس

پس از هفته‌ها شایعات، ایسوس سرانجام از ROG Phone 6D و 6D Ultimate پرده برداشت. این دستگاه‌های با تراشه سری دیمنسیتی مدیاتک مجهز شده اند و سیستم خنک‌کننده خاصی دارند. گوشی ایسوس ROG Phone 6D با دیمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس معرفی شده و مدلی با پسوند Ultimate با سیستم خنک کننده AeroActive Portal همراه است.

ایسوس ROG Phone 6D

هر دو گوشی گیمینگ جدید ایسوس یعنی 6D و 6D Ultimate از چیپست مدیاتک Dimensity 9000 Plus بهره می برند. یکی از تفاوت های 6D استاندارد و نسخه Ultimate انتخاب‌های گسترده‌تر حافظه داخلی است. مدل Ultimate تا 16GB/512GB و نسخه استاندارد تا 16GB/256GB در دسترس خواهد بود.

این دو گوشی از پنل OLED در اندازه 6.78 اینچی با عمق رنگ 10 بیتی، رفرش ریت 165 هرتز و پشتیبانی از استاندارد HDR10+ بهره می‌برند. در این زمینه این گوشی‌ها به مانند سری اصلی ROG Phone 6 هستند.

در بخش دوربین ما یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حسگر تصویر 1/1.56 اینچی و پیکسل های 1.0 میکرومتری داریم که پشت لنز f/1.9 قرار دارد. این دوربین با یک نمونه فوق عریض 13 مگاپیکسل و لنز f/2.2 و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی همراه است. دوربین سلفی دارای سنسور 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

ظرفیت باتری هر ۲ گوشی یکسان و برابر 6000 میلی آمپر ساعت است. این باتری با پشتیبانی از شارژ سریع تا 65 وات بوده که سرعت خوبی به شما می رود.

طراحی تا حد زیادی بدون تغییر است. نسخه 6D Ultimate دارای یک صفحه نمایش PMOLED رنگی ROG Vision در پشت است، در حالی که نسخه استاندارد به یک لوگو ROG با LED روشن RGB رضایت می دهد.

Asus ROG Phone 6D

Asus ROG Phone 6D

حتی لوازم جانبی ROG Phone 6 و 6 Pro با 6D و 6D Ultimate جدید سازگار است.

با این حال، ROG Phone 6D Ultimate دارای یک پورتال منحصر به فرد به نام AeroActive در قاب پشتی خود است. پورتال AeroActive با یک لولای بازشونده مسیر مستقیمی را به اجزای خنک کننده داخلی گوشی می دهد. هنگامی که خنک کننده AeroActive 6 متصل می شود، مجموعه را بالا می برد و به طور خودکار یک راه برای جریان هوا را باز می کند. این به فن اجازه می دهد تا گرما را بسیار موثرتر دفع کند و منجر به عملکرد پایدار بی سابقه ای شود.

ایسوس گوشی‌های جدید ROG Phone 6D را تنها در یک رنگ خاکستری فضایی عرضه می کند. قیمت مدل پایه 6D در بریتانیا از 799 پوند شروع می شود، در حالی که مدل Ultimate حداقل قیمت 1199 پوندی دارد، اما همراه با یک لوازم جانبی AeroActive Cooler 6 عرضه می شود که که حدود 89 یورو قیمت دارد.

ایسوس ROG Phone 6 و ROG Phone 6 Pro با اسنپدراگون 8+‌ نسل 1 رسما معرفی شدند

نظر شما درباره گوشی های گیمینگ جدید Asus چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)