حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر X50 Pro با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و باتری ۵,۸۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار

با وجود آنکه کمپانی آنر برای معرفی سری Magic 6 آماده می‌شود، اما امروز بی سر و صدا از گوشی هوشمند X50 Pro در کشور چین رونمایی کرد. این دستگاه از همان ابتدا از طریق فروشگاه های فیزیکی، به فروش خواهد رسید.

آنر X50 Pro قیمتی معادل ۴۲۵ دلار دارد

شایعات حاکی از آن است که این تلفن هوشمند جدید آنر با نام X50 GT برای فروش آنلاین عرضه خواهد شد. تأیید شده است که این گوشی آینده آنر در تاریخ ۴ ژانویه (۱۴ دی ماه) با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ معرفی می‌شود. یعنی همان تراشه به کار گرفته شده در X50 Pro. این تلفن هوشمند جدید آنر در دو رنگ سبز و مشکی و در یک نسخه ۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و با قیمت ۲,۷۹۹ یوآن ( تقریباً معادل ۴۲۵ دلار) عرضه می‌شود.

Honor X50 Pro

به سراغ مشخصات Honor X50 Pro می‌رویم. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED با وضوح 1.5K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. نمایشگر به کار گرفته شده توانایی تولید رنگ های ۱۰ بیتی را داشته و از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس ۱۹۲۰ هرتز بهره‌مند است.

سنسور اثرانگشت آنر ایکس ۵۰ پرو زیر صفحه نمایش تعبیه شده است. یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل بزرگ در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. تنها دو لنز دوربین، درون این ماژول قرار گرفته است.

دوربین اصلی این تلفن هوشمند وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین ماکرو نیز یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، دوربین سلفی X50 Pro نیز وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد. این گوشی هوشمند وزن ۱۹۲ گرمی و ضخامت ۸.۴۵ میلی‌متری دارد.

بر اساس گزارش های منتشر شده، کمپانی آنر از نسخه آندرکلاک شده تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 بر روی X50 Pro استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند دارای سیستم خنک کننده VC با ابعاد ۵,۱۰۰ میلی‌متر مربع است.

این دستگاه به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۳ و رابط کاربری Magic OS 7.2 بهره می‌برد. این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۸۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات Honor X50 Pro می‌توان به پشتیبانی از NFC، بلوتوث ۵.۲ و پورت USB type-C اشاره کرد.

گوشی Honor 90 GT با تراشه Snapdragon 8 Gen 2 و 24 گیگابایت رم معرفی شد

 

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی