حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری ردمی نوت ۱۲ در مهر یا اوایل آبان معرفی خواهد شد+مشخصات کلیدی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

پس از معرفی چندین مدل از سری نوت ۱۱، به نظر می‌رسد که شیائومی هم اکنون در حال آماده شدن برای معرفی نسل آینده این تلفن های هوشمند است. یک گزارش جدید ادعا کرده است که سری ردمی نوت ۱۲، در ماه آینده میلادی (مهر ماه تا اوایل آبان) معرفی می‌شوند.

سری ردمی نوت ۱۲ یازدهم نوامبر (۲۰ آبان) عرضه می‌شوند

گفته می‌شود که سری ردمی نوت ۱۲ پیش از آغاز جشنواره خرید Double 11 در چین رونمایی خواهند شد. اگر نمی‌دانید جشنواره Double 11 چیست، باید بگوییم که رویداد مذکور بزرگترین جشنواره خرید در کشور چین است که در ۱۱ نوامبر برگزار خواهد شد. یازدهم نوامبر در کشور چین به عنوان «روز مجرد ها» نیز شناخته می‌شود. با توجه به این موضوع، می‌توان انتظار داشت که سری نوت ۱۲ در ماه اکتبر معرفی شده و فروش آن از ۱۱ نوامبر آغاز شود. همان‌طور که سری ردمی نوت ۱۱ تی به عنوان یک پرچمدار مقرون به صرفه اما پر قدرت معرفی شد؛ احتمالا سری ردمی نوت ۱۲ نیز به عنوان پرچمدار جمع و جور این شرکت معرفی شود.

همان طور که GizmoChina اشاره می‌کند، این رویکرد (عرضه دو سری نوت در هر سال) توسط رئیس گروه چینی شیائومی، لو ویبینگ، در اوایل سال جاری اعلام شده بود. شایعات حاکی از آن است که ردمی نوت ۱۲ و نوت ۱۲ پرو با ویژگی های عملکرد بهتر، حداقل دو مدل از این سری خواهند بود. احتمالا نسخه دیگر با پسوند «پرو پلاس» نیز در مجموعه گوشی های آینده ردمی حضور خواهد داشت. انتظار می‌رود که سری Redmi Note 12 از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۱۳۰۰ استفاده کند. به غیر از آن، می‌توان انتظار داشت که این دستگاه دارای قابلیت شارژ سریع ۱۲۰ واتی به همراه یک دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی باشد. Digital Chat Station در ویبو با انتشار پستی ادعا می‌کند که سری ردمی نوت آینده شیائومی از دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

مجوز EEC شیائومی ۱۳ و ردمی نوت ۱۲ اخیرا رویت شده است

اگر به کارگیری سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین اولترا واید صحت داشته باشد، این اولین بار است که سری ردمی نوت به چنین ویژگی مجهز می‌شوند. انتظار داریم که این دوربین در سری پرو یا پرو پلاس به کار گرفته شود. احتمالا با نزدیک تر شدن به زمان رونمایی، شایعات بیشتری درباره این تلفن های هوشمند آینده شیائومی منتشر خواهد شد.

نظر شما چیست؟ با توجه به مشخصات فاش شده، چه قیمتی را برای سری Redmi Note 12 مناسب می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی