حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات ردمی نوت ۱۲ شیائومی لو رفت

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی، شایعات

سری Redmi Note از محصولات بسیار پرفروش و محبوب Redmi است. شیائومی سرمایه گذاری بالایی روی آن ها دارد. با گذشت حدود ۱۱ ماه از اولین رونمایی خانواده ردمی نوت ۱۱ کم کم نوبت به Redmi Note 12 می رسد. امروز در گزارشی مشخصات ردمی نوت ۱۲ شیائومی لو رفته است.

ردمی نوت ۱۲

لو ویبینگ، رئیس گروه شیائومی چین و مدیر کل برند ردمی، قبلاً اعلام کرده بود که سری ردمی نوت هر شش ماه یکبار به روز می شود. به گفته وی، این برند دارای دو خط محصول خواهد بود.

لو ویبینگ فاش می کند که ردمی یک پرچمدار عملکردمحور و یک پرچمدار تجربه‌محور خواهد داشت. در نیمه اول سال جاری Redmi سری Note 11T Pro را معرفی کرد که پرچمدار عملکردمحور محسوب می شود. این بدان معناست که سری جدید Redmi Note 12 یک سری پرچمدار تجربه‌محور خواهد بود.

بر اساس گزارش‌های جدید سری Redmi Note 12 به زودی وارد بازار می شود. به طور خاص، این سری آینده قبل از جشنواره فروش Double 11 بازار چین وارد بازار این کشور خواهد شد.

بنابراین، بدیهی است که شیائومی فروش گسترده پایان سال را هدف قرار داده است. طبق گمانه زنی ها، سری Redmi Note 12 به طور رسمی ماه آینده عرضه می شود.

ردمی

ردمی

طبق معمول، حداقل دو محصول جدید در سری Redmi Note 12 وجود دارد. این سری باید دارای ردمی نوت 12 و ردمی نوت 12 پرو باشد. علاوه بر این، ممکن است یک نسخه رده بالای Redmi Note 12 Pro Plus نیز وجود داشته باشد.

از نظر سخت افزاری طبق گزارش ها این سری با پردازنده مدیاتک عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند از تراشه مدیاتک Dimensity 1080 استفاده خواهد کرد. این پردازنده از پردازش 6 نانومتری TSMC استفاده می کند و نسبت به +Snapdragon 778G ارزان تر است. علاوه بر این، این پردازنده میان رده در AnTuTu حدود 550000 امتیاز کسب می کند.

گمانه زنی های دیگر مبنی بر این است که سری نوت 12 دارای شارژ فوق سریع 120 واتی خواهد بود. دوربین سه گانه اصلی و نمایشگری با سوراخ نمایشگر مرکزی نیز پیش بینی می شود.

مجوز EEC شیائومی ۱۳ و ردمی نوت ۱۲ اخیرا رویت شده است

انتظار داریم یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین 2 مگاپیکسلی (عمق سنج یا ماکرو) روی قاب پشتی این گوشی‌ها قرار بگیرد.

از نظر قیمت Redmi Note 12 باید بین 140 تا 210 دلار باشد. با این حال، قیمت Redmi Note 12 Pro بازه 210 تا 281 دلاری را خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ منتظر ردمی نوت ۱۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soleimany

ومن همچنان منتظر آپدیت اندروید ۱۲‌ در ردمی نوت 11 پرو 4g 😩🤯😡🤬

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)