حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مجوز EEC شیائومی ۱۳ و ردمی نوت ۱۲ اخیرا رویت شده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

شیائومی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شرکت‌های تولید گوشی هوشمند در جهان، هر سال طیف وسیعی از محصولات خود را عرضه می‌کند. اخیرا شایعات درباره محصولات جدید این شرکت نیز بسیار مورد توجه است. در همین رابطه، اخیرا مجوز EEC شیائومی ۱۳ و ردمی نوت ۱۲ رویت شده است. با ترنجی همراه باشید.

مجوز EEC شیائومی ۱۳ و ردمی نوت ۱۲ اخیرا رویت شد

حدود یک ماه پیش، در ۲۳ آگوست، شرکت شیائومی به طور رسمی سه گوشی هوشمند پرچمدار خود را معرفی کرد. این دستگاه‌ها شامل شیائومی ۱۲ اس، شیائومی ۱۲ اس پرو و ​​شیائومی ۱۲ اس اولترا هستند. اکنون، گزارشی وجود دارد که به نسل بعدی گوشی هوشمند پرچمدار شیائومی اشاره می‌کند. طبق گزارش MySmartPrice، یک گوشی هوشمند جدید شیائومی اخیرا گواهی EEC را دریافت کرده است.

مجوز ECC شیائومی ۱۳ و ردمی نوت ۱۲

لیست گواهینامه نشان می‌دهد که مدل‌های جدید به ترتیب دارای کدهای 2210132G و 2210133G هستند. این گزارش دلایلی برای این موضوع دارد که این دو مدل جدید، سری جدید شیائومی ۱۳ هستند. علاوه بر این، دو گوشی جدید Redmi نیز گواهی EEC را دریافت کرده‌اند. شماره مدل این گوشی‌های هوشمند Redmi به ترتیب 22101316G و 22101316UG است. در این گزارش همچنین ادعا شده است که این دو گوشی جدید متعلق به سری Redmi Note 12 هستند.

توجه به این نکته مهم است که حرف “G” در انتهای مدل محصول ممکن است نشان دهنده این باشد که گوشی هوشمند یک مدل جهانی است. این بدان معناست که هم در داخل و هم در خارج از چین به بازار عرضه خواهد شد. در عین حال، این گوشی‌های جدید تحت ارتباطات شیائومی ثبت شده‌اند. برای سایر مشخصات مانند دوربین و سخت‌افزار، لازم به ذکر است وب سایت گواهی آن را فاش نکرده است.

طراحی شیائومی 13 با کمترین حاشیه مشابه پرچمداران سامسونگ خواهد بود

حدس و گمان منابع مطلع ویرامون سری ۱۳ شیائومی نیز بسیار مرموز است. به گفته وبلاگ نویس محبوب فناوری Weibo یعنی @DigitalChatStation، سری Xiaomi 13 به زودی در ماه نوامبر عرضه خواهد شد. از نظر مشخصات، سری ۱۳ شیائومی دارای یک شارژر ۱۰۰ واتی خواهد بود که از یک IC شارژ سریع خود توسعه‌ یافته استفاده می‌کند. از نظر شارژ بی سیم، این سری از شارژر ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند که با توجه به قوانین چین، بالاترین میزان ممکن است.

مجوز ECC شیائومی ۱۳ و ردمی نوت ۱۲

به گفته GizChina، در همان زمان، این وبلاگ نویس ادعا کرده بود که راه حل تک سلولی به درستی حجم گوشی هوشمند را مدیریت می‌کند. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که دست گرفتن سری ۱۳ شیائومی چندان دشوار نباشد. طبق گزارش‌های قبلی، تنها شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده خواهند کرد. علاوه بر این، سری ۱۳ شیائومی از صفحه نمایش خمیده انعطاف پذیر با حاشیه بسیار باریک، رزولوشن 2K+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. نظر شما در این مورد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان