حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل گلوبال خانواده ردمی نوت ۱۲ شیائومی از ۳ فروردین ۱۴۰۲ عرضه خواهد شد + مقایسه ۴ عضو این خانواده

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی

خانواده Redmi Note 12 شیائومی می‌توانند از پرفروش‌ترین محصولات‌ش در بازار باشند. این مدل‌ها هنوز به صورت جهانی عرضه نشده‌اند. اگر منتظر خرید یکی از این دستگاه‌ها هستید، خبر خوبی برای شما داریم، مدل گلوبال خانواده ردمی نوت ۱۲ شیائومی از ۳ فروردین ۱۴۰۲ عرضه خواهد شد. همچنین اینجا به مقایسه ۴ عضو این خانواده خواهیم پرداخت.

مدل گلوبال خانواده ردمی نوت ۱۲

شیائومی به صورت رسمی اعلام کرده است که سوم فروردین ۱۴۰۲ سری ردمی Note 12 را به صورت رسمی برای بازار جهانی ارائه خواهد کرد. به عبارتی مدل گلوبال این خانواده ارائه خواهد شد. معمولا مدل گلوبال قیمت بیشتری نسبت به مدل‌های بازار چین دارد. متاسفانه هنوز درباره قیمت نهایی مصرف‌کننده اطلاعات دقیقی نداریم.

با این حال می‌دانیم که ۴ دستگاه در خانواده ردمی Note 12 و برای بازار جهانی حضور خواهند داشت. ۳ عضو از این خانواده توانایی اتصال به شبکه 5G را دارند و فقط یک عضو 4G است.

مقایسه اعضای خانواده ردمی نوت ۱۲ برای بازار جهانی

مقایسه اعضای خانواده ردمی نوت ۱۲ برای بازار جهانی

همه این دستگاه‌ها دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز خواهند بود اما مدل‌های پرو از استاندارد Dolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی خواهند کرد.

همه این دستگاه‌ها تراشه ۶ نانومتری دارند که مدل‌های پرو به دیمنسیتی ۱۰۸۰ مجهز خواهند شد. این همان تراشه‌ای است که برای استفاده در گلکسی A34 سامسونگ شایعه شده و تراشه توانمندی هم هست. دو مدل پایه از نمونه‌های کوالکام استفاده می‌کنند که مدل 5G اسنپدراگون ۴ نسل ۱ دارد اما مدل 4G هنوز دقیقا مشخص نیست. شایعاتی درباره استفاده از اسنپدراگون ۶۸۵ وجود دارد.

همه این دستگاه‌ها به رابط کاربری MIUI 14 مجهز خواهند بود که جدیدترین رابط کاربری شیائومی است. متاسفانه درباره نسخه اندروید پیش‌فرض صحبتی نشده است.

گواهی IP53 برای مقاومت دربرابر پاشش آب و گردوغبار برای هر ۴ دستگاه این خانواده دریافت شده است.

همه دستگاه‌ها باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری دارند که ۲ دستگاه پایه با شارژر ۳۳ وات، مدل پرو با شارژر ۶۷ وات و مدل پرو پلاس با شارژر ۱۲۰ وات آن را شارژ خواهند کرد.

مدل ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز به حسگر تصویر سامسونگ ISOCELL HP2 همراه است. ردمی نوت ۱۲ پرو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و سنسور سونی IMX766 دارد اما ردمی نوت ۱۲ مدل 4G یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی کمتر شناخته شده و بدون OIS را ارائه خواهد کرد. دوربین ردمی نوت ۱۲ مدل 5G یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است.

فاصله زیادی تا عرضه جهانی خانواده Redmi Note 12 نداریم. فکر می‌کنید که برای شما جذاب هستند؟ اگر از این خانواده انتخاب کنید، با توجه به نیازهای شما و بودجه‌ای که دارید، کدام را انتخاب خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
.Yakuza

چند ساله چرخه گوشی ها وارد دور باطل شده..پردازنده تکراری یا هم رده.. دایمنسیتی 920 و 1080 یکی هستن..دوربین 8 و 2 مگاپیکسلی در شیامویی و 16 سلفی هم تکراری .در مواردی هم با اندروید 12 عرضه میشه.گوشی پلاستیکی هم داره میزنه شیامویی و گواهی ضد آب هم تکراری و پایین.. سامسونگ هم که سری a7xx امسال تولید نکرده و وضعیت سری FE هم معلوم نیست . قیمت‌ها رو بالا بردن و هیچی اضافه نشده.باز خوبه کوالکام پردازنده 7Gen +2 معرفی کرد که ارزش خرید داره و احتمالا تو سری پوکو عرضه بشه.فعلا بعضی مدیاتک ها و سری دایمنسیتی مشکل دارن با خط ایرانسل حالا چه مشکل از اپراتور یا از مدیاتک و تو مودم هم ضعیفتر از کوالکام هستن و هوش مصنوعی.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)