حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۱۲ مدل 4G شیائومی با اسنپدراگون ۶۸۰ دیده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

در حالی که سری ردمی نوت ۱۲ با تعداد قابل توجهی دستگاه معرفی شده است اما به نظر می‌رسد یک عضو جدید به زودی به این خانواده خواهد پیوست. ردمی نوت ۱۲ مدل 4G شیائومی با اسنپدراگون ۶۸۰ دیده شده و انتظار می‌رود عضو جدید این خانواده باشد.

ردمی نوت ۱۲ مدل 4G شیائومی

در حال حاضر اقتصادی‌ترین عضو خانواده Redmi Note 12 هم ارتباط 5G داشته و مجهز به اسنپدراگون ۴ نسل ۱ است. سال ۲۰۲۳ هنوز آن سالی نیست که دستگاه‌های اقتصادی مدل 4G نداشته باشند.  به همین دلیل ردمی نوت ۱۲ مدل 4G شیائومی در راه است.

در جدیدترین گزارش منتشر شده پیرامون مدل 4G شیائومی ردمی نوت ۱۲ می‌شنویم که صفحه نمایش 6.67 اینچی FHD+ با رفرش ریت 120 هرتزی AMOLED برای آن انتخاب شده است.

دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسلی بوده و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پشت قرار خواهد گرفت. روی قاب پشتی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم داریم.

ابعاد Redmi Note 12 4G حدود 165.66 در 75.96 در 7.85 میلی‌متر و وزن آن حدود 183.5 گرم است.

ردمی نوت ۱۲ مدل 4G

ردمی نوت ۱۲ مدل 4G

ردمی نوت ۱۲ مدل 4G شیائومی به چیپست اسنپدراگون 680، رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.2 مجهز خواهد شد. در حقیقت این همان تراشه ردمی نوت ۱۱ سال گذشته است.

این دستگاه به احتمال زیاد یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. در بخش نرم افزار احتمال ارائه MIUI 14 با سیستم عامل اندروید ۱۳ وجود دارد. همچنین دارای ویژگی های دیگری مانند اسکنر اثر انگشت روی قاب کناری، وای فای دو بانده، NFC، بلوتوث 5.0 و بدنه دارای رتبه IP53 خواهد بود.

گوشی Redmi Note 12 4G در یک مدل شامل 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار می شود و به احتمال زیاد 279 یورو قیمت دارد. این دستگاه در سه رنگ خاکستری اونیکس، سبز نعنایی و آبی یخی عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر مدل 4G ردمی نوت ۱۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)