حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت اپل واچ اولترا با چکش را ببینید: وقتی میز زودتر از خود ساعت می‌شکند!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند، مقاومت

به‌تازگی یک یوتیوبر ادعای اپل در مورد مقاومت اپل واچ اولترا را با انجام تست‌های مختلف بر روی آن شامل افتادن از ارتفاع، شیشه پر از میخ و ضربه‌های مکرر با چکش برای تست کریستال یاقوت کبود محافظ نمایشگر آن مورد آزمایش قرار داده است.

تست مقاومت اپل واچ اولترا

TechRax، یک کانال محبوب برای آزمایش دوام محصولات، ابتدا اپل واچ اولترا را با انداختن آن از ارتفاع حدود چهار فوتی آزمایش کرد. Apple Watch Ultra در این تست عمدتاً بدون هرگونه خرابی باقی ماند، جدا از برخی فرورفتگی‌های جزئی در امتداد پوشش تیتانیومی. در مرحله بعد، اپل واچ اولترا در یک شیشه میخ مخلوط شد و یک بار دیگر هیچ اثری از آن قابل‌مشاهده نبود.

 

 

 

TechRax همچنین دوام روکش نمایشگر کریستال یاقوت کبود اپل واچ اولترا را با ضربه زدن مکرر چکش به آن آزمایش کرد. در این آزمایش، ساعت در برابر ضربات مکرر چکش مقاومت کرد تا اینکه درنهایت ترک خورد و تنها پس از اینکه میز کار در ابتدا آسیب دید، از کار افتاد.

درحالی‌که نمایشگر اپل واچ اولترا در ابتدا آسیبی ندید، اما پس از ضربات مکرر ساعت روشن نشد. روشن نشدن ساعت می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که اگرچه یاقوت کبود در ابتدا شکسته نشده، اما ممکن است برخی از اجزای داخلی آسیب‌دیده باشند. البته، این آزمایش در به تصویر کشیدن یک مورد استفاده معمولی از Apple Watch Ultra غیرواقعی است، اما ممکن است به برخی مشتریان اطمینان خاطر در مورد استحکام پوشش نمایشگر کریستالی یاقوت کبود بدهد.

تست مقاومت اپل واچ اولترا

تست مقاومت اپل واچ اولترا

اپل ادعا می‌کند که اپل واچ اولترا، مقاوم‌ترین، بادوام‌ترین و فوق‌العاده‌ترین ساعت اپل است که به‌نظر می‌رسد قصد دارد مستقیماً با گارمین رقابت کند. در پاسخ به اپل واچ اولترا، گارمین با طعنه به اپل اعلام کرد که عمر باتری را براساس «ماه» و نه «ساعت» اندازه‌گیری می‌کند. اپل واچ اولترا 799 دلار قیمت دارد و از روز جمعه به‌دست مشتریان می‌رسد.

نظر شما درباره تست مقاومت اپل واچ اولترا با چکش و دوام این ساعت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی