حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ اولترا با نمایشگر MicroLED تا سال 2025 معرفی نخواهد شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند، شایعات

اپل درحال کار بر روی مدل به‌روزشده بهترین ساعت هوشمند خود، Apple Watch Ultra، است که از نمایشگر بهبودیافته microLED بهره می‌برد؛ اما طبق اطلاعاتی که توسط تحلیلگر مشهور صنعت نمایشگر، Ross Young، به‌اشتراک گذاشته شده است، اپل واچ اولترا با این پنل نمایشگر تا نیمه دوم سال 2025 عرضه نخواهد شد.

اپل واچ اولترا با نمایشگر MicroLED

یانگ بر این باور است که عرضه اپل واچ microLED در کمترین زمان ممکن به سال 2025 منتقل شده است، به این معنی که شایعات مربوط به عرضه این ساعت هوشمند در سال 2024 ممکن است صحت نداشته باشند. اوایل سال جاری، یانگ جدول زمانی مبهم‌تری برای عرضه این ساعت در سال 2025 ارائه کرد، اما اکنون او پیش‌بینی خود را به نیمه دوم سال منتقل کرده است.

مارک گورمن از بلومبرگ نیز چندی پیش تأیید کرد که اپل بر روی یک اپل واچ microLED کار می‌کند. او در ماه ژانویه اعلام کرد که این دستگاه می‌تواند در پایان سال 2024 عرضه شود، اما جدول زمانی اپل احتمالاً از آن زمان تغییر کرده است.

برای یادآوری، اپل واچ از اولین مدل خود که در سال 2015 عرضه شد، از نمایشگرهای OLED استفاده می‌کند. بااین‌حال، فناوری microLED می‌تواند به سطوح روشنایی بالاتری دست یابد و خروجی رنگ باثبات‌تری را نیز نسبت‌به OLED ارائه دهد.

اپل واچ اولترا با نمایشگر MicroLED

اپل واچ اولترا با نمایشگر MicroLED

microLED همچنین نسبت‌به OLED کمتر مستعد خرابی ازطریق مصنوعات سوختگی است. درمجموع، فناوری microLED بسیار کارآمدتر از OLED است، چیزی که در دستگاهی مانند Apple Watch که هر دقیقه عمر باتری در آن اهمیت دارد، بسیار مهم است.

شایعات اولیه در مورد آن دسته از دستگاه‌هایی که دو سال یکبار به بازار معرفی می‌شوند، می‌توانند ازنظر زمان عرضه غیرقابل اعتماد باشند، زیرا اپل اغلب مجبور است تاریخ عرضه خود را به‌دلیل تأخیر در طراحی، تأمین قطعات، ساخت و موارد دیگر به‌تعویق بیندازد.

انتظار می‌رود اپل واچ اولترا اولین دستگاه اپل باشد که از نمایشگر microLED استفاده می‌کند، اما اپل درحال برنامه‌ریزی برای اراسه این فناوری به آیفون و سایر دستگاه‌ها در آینده نیز است.

نظر شما پیرامون احتمال عرضه Apple Watch Ultra با نمایشگر microLED در سال 2025 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی