حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طعنه گارمین به اپل پس از معرفی اپل واچ اولترا: «ما عمر باتری را براساس ماه اندازه می‌گیریم نه ساعت»

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند

به‌نظر می‌رسد سیل طعنه‌های مکرر شرکت‌های فناوری به اپل پس از رویداد اخیر این شرکت تمامی نداشته باشد. البته این طعنه‌ها عمدتا به‌دلیل ترس از تصاحب سهم بازار اپل در رده‌ی مشخصی از محصولات این شرکت‌ها صورت می‌گیرد و همچنین به‌صورت غیرمستقیم و معکوس، دستگاه‌های جدید اپل را تبلیغ می‌کند. ما تاکنون به طعنه‌های متعدد سامسونگ و حتی دختر استیو جابز نیز اشاره کرده‌ایم. حال، گارمین که به ساخت ساعت‌های هوشمند مقاوم با عمر باتری بالا مشهور است، به‌تازگی به اپل واچ اولترا جدید و مقاوم واکنش نشان داده و در توییتی پس از رویداد معرفی آیفون 14 و اپل واچ، به این شرکت طعنه زده است که عمر باتری را در مقیاس ماه و نه ساعت اندازه‌گیری می‌کنند.

طعنه گارمین به اپل برای معرفی اپل واچ اولترا

درحالی‌که اپل واچ اولترا طولانی‌ترین عمر باتری را در بین سایر ساعت‌های هوشمند اپل تا به امروز دارد (با وعده تا 36 ساعت استفاده معمولی و تا 60 ساعت با تنظیمات جدید حالت کم‌مصرف در watchOS 9 و سایر بهینه‌سازی‌ها)، مدل Enduro 2 متعلق‌به گارمین می‌تواند به‌میزان قابل‌توجهی بسته به سناریوهای استفاده طولانی‌تر دوام بیاورد.

علی‌رغم ادعای Garmin مبنی‌بر اینکه عمر باتری را براساس ماه اندازه‌گیری می‌کند، این شرکت درواقع Enduro 2 را به‌عنوان «تا 150 ساعت عمر باتری در حالت GPS با شارژ خورشیدی» و «تا 34 روز عمر باتری در حالت ساعت هوشمند» تبلیغ می‌کند. Enduro 2 دارای یک نمایشگر 1.4 اینچی با انرژی خورشیدی است، در مقایسه با نمایشگر تقریباً 2 اینچی Apple Watch Ultra که می‌تواند به حداکثر روشنایی 2000 نیت برسد که درخشان‌ترین روشنایی درمیان تمامی مدل‌های اپل واچ است.

طعنه گارمین به اپل برای معرفی اپل واچ اولترا

طعنه گارمین به اپل برای معرفی اپل واچ اولترا

اپل واچ اولترا همچنین دارای طیف وسیعی از سنسورهای پیشرفته ازجمله توانایی گرفتن نوار قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، هشدار برای ضربان قلب بالا و پایین و سنسور دمای بدن جدید با تمرکز بر سلامت زنان است.

Apple Watch Ultra در یک قاب 49 میلی‌متری با قیمت 799 دلار عرضه می‌شود، درحالی‌که Enduro 2 قیمتی معادل 1099 دلار دارد. اپل واچ اولترا در اوایل این هفته برای پیش‌سفارش در دسترس قرار گرفته و ارسال آن از جمعه، 23 سپتامبر، آغاز خواهد شد.

نظر شما پیرامون طعنه گارمین به اپل برای معرفی اپل واچ اولترا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی