حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس Duo 3 مایکروسافت می‌تواند یک تاشو تمام عیار باشد؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، مایکروسافت

سرفیس Duo نه‌تنها به دلیل تاشو بودنش جذابیت خاصی داشت بلکه چون سیستم عامل اندروید را در یک موبایل از این برند ارائه می‌کرد، در معرض توجه‌ها قرار گرفت. تقریبا کسی نیست که در شکست‌خورده بودن این پروژه شکی داشته باشد اما پرسش این است که سرفیس Duo 3 مایکروسافت می‌تواند یک تاشو تمام عیار باشد؟

سرفیس Duo 3 مایکروسافت

سرفیس Duo یک دستگاه با دو صفحه‌نمایش مجزا است که با یک لولا بهم متصل می‌شوند و سیستم‌عامل اندروید را اجرا می‌کند. با این حال در تجربه نرم افزاری تمرکز زیادی بر مجموعه برنامه‌های مایکروسافت دارد. این دستگاه تجربه ای متفاوت با گوشی های هوشمند اندرویدی ارائه می دهد.

پس از عرضه نسل دوم سرفیس Duo که یک عدم موفقت کامل را با نسل اولش پشت سر خود می‌دید، به نظر می‌رسد که مایکروسافت علاقه‌ای به تسلیم شدن ندارد.

پیش از معرفی مایکروسافت Surface Duo 3 اطلاعات جالبی به بیرون درز کرده است. طبق گزارش ها، این دستگاه در حال توسعه بوده و مجموعه ای از پتنت های جدید ممکن است طراحی آن را مشخص کند.

حق اختراع مایکروسافت

حق اختراع مایکروسافت

حق اختراع مایکروسافت حاوی توضیحاتی با عنوان “دستگاه با نمایشگر تاشو” است. ممکن است این طراحی به Surface Duo 3 برسد. ما فرض می کنیم که مایکروسافت زمان کافی برای تبدیل این پتنت به یک محصول واقعی داشته است چرا که تاریخ تشکیل پرونده مربوط به سال 2021 بوده در حالی که انتشار آن اوایل سال 2022 است.

در حال حاضر، سری Surface Duo روی طراحی دو صفحه‌نمایش مجزا تمرکز می‌کند. این دو نمایشگر با یک لولا به یکدیگر متصل هستند و محتوای روی آن‌ها می‌تواند به صورت ادامه دار باشد. خب این راهبرد تفاوت زیادی با چیزی که در گوشی‌های تاشو سامسونگ، هواوی و دیگر برندها دارد که با نمایشگر تاشو پیوسته ارائه می‌شوند.

توجه داشته باشید که این حق اختراع لزوما به محصول نهایی تبدیل نخواهد شد، پس شاید اصلا ارتباطی به سرفیس Duo 3 نداشته باشد.

شما منتظر محصول جدید مایکروسافت هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)