حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک شایعه جذاب درباره مایکروسافت Surface Duo 3 دوباره تکرار شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مایکروسافت

بر کسی پوشیده نیست که مایکروسافت در عرضه موبایل اندرویدی اصلا موفق نبوده است. گوشی تاشو Surface Duo برای درخشش در بین گوشی‌های تاشو برتری مشخصی در بخش لولا داشت اما یک فاکتور مهم دیگر را نداشت و ندارد، این فاکتور همان نمایشگر منعطف پیوسته بود. دو ماه پیش برای شما در ترنجی نوشتیم که نمایشگر منعطف و پیوسته برای Surface Duo 3 محتمل است. حالا این شایعه جذاب درباره مایکروسافت Surface Duo 3 دوباره تکرار می شود و احتمالا صحت آن بالا می‌رود.

مایکروسافت Surface Duo 3

مایکروسافت نسل اول Surface Duo را سال 2020 معرفی کرد. این محصول یک گوشی تاشو اندرویدی با دو صفحه نمایش مستقل بود که با طراحی لولای فوق‌العاده و ضخامت بسیار کم، جذاب به نظر می‌رسید.

مایکروسافت Surface Duo 2 که در سال 2021 عرضه شد، همچنان از همان طراحی برخوردار بود، البته با مشخصات بهتر و یک دوربین اصلی واقعی! طبق گزارش جدید، مایکروسافت ممکن است به جای ۲ نمایشگر مستقل در سرفیس Duo 3 از صفحه نمایش تاشو منعطف و یکپارچه استفاده نماید.

این گزارش حاکی از آن است که مایکروسافت پس از حدود یک سال نمونه‌سازی و آزمایش سخت‌افزاری تصمیم گرفته است سرفیس Duo 3 را به عنوان یک گوشی تاشو مانند سری Galaxy Z Fold عرضه کند. انتظار می رود Duo 3 دارای طراحی تاشو به داخل با صفحه نمایش تاشو پیوسته، لولای 180 درجه و صفحه نمایش بیرونی باشد.

این گزارش عنوان می‌کند که مایکروسافت تصمیم گرفته بود Surface Duo 3 را با طراحی دو نمایشگر مستقل مانند مدل‌های قبلی خود عرضه کند و با پیشرفت هایی مانند طراحی باریک تر، نمایشگرهای کشیده‌تر با حاشیه های کمتر و شارژ بی سیم همراه شود. با این حال طراحی نمایشگر دوگانه کنار گذاشته شده و مایکروسافت می‌خواهد بیشتر همرنگ جماعت شود.

مشخصات Microsoft Surface Duo 3 هنوز فاش نشده است. همچنین هیچ تاییدی مبنی بر معرفی شدن این دستگاه برای سه ماهه چهارم سال جاری وجود ندارد. در حالی که این دستگاه در داخل به عنوان نسل سوم گوشی Duo نامیده می شود، این احتمال وجود دارد که این شرکت آن را با نام دیگری در بازار عرضه کند.

این گزارش همچنین بیان می‌کند که مایکروسافت تلاش بیشتری برای عملکرد نرم‌افزاری سرفیس دو ۳ انجام می‌دهد تا مطمئن شود که از بقیه تاشوهای موجود در بازار متمایز است. یکی از تلاش ها ارائه اکوسیستمی بین Surface Duo 3 مجهز به اندروید و رایانه های شخصی ویندوزی است.

این گزارش همچنین بیان می‌کند که ممکن است مایکروسافت مجموعه تلفن‌های هوشمند اندرویدی خود را توسعه دهد و حتی موبایل‌های اندرویدی با طراحی ساده هم ارائه نماید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید مایکروسافت در این زمینه موفق خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)