حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات احتمالی شیائومی CIVI 2 افشا شد: رونمایی به زودی

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

در سال گذشته شیائومی CIVI تلاش شیائومی برای ساخت زیباترین محصول خود بوده است. امروز اما خبر رسیده است که شیائومی CIVI 2 به زودی از راه می‌رسد. شیائومی CIVI سال ميلادی گذشته در ماه سپتامبر به عنوان یک گوشی هوشمند متمرکز بر طراحی معرفی شد. این گوشی سلفی محور با طراحی باریک، صفحه نمایش 120 هرتزی، دوربین جلو 32 مگاپیکسلی و اسنپدراگون 778G عرضه شد.

شیائومی CIVI با Snapdragon 778G و تمرکز بر طراحی رسماً معرفی شد!

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط Digital Chat Station، سازنده چینی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند متمرکز بر سلفی در چین است. و مشخصات به اشتراک گذاشته شده توسط این افشاگر نشان می دهد که آن دستگاه می تواند یک گوشی هوشمند با برند CIVI باشد.

مشخصات احتمالی شیائومی 2 CIVI افشا شد: رونمایی به زودی

مشخصات شایعه شده شیائومی CIVI 2

افشاگر مطرح چینی فاش کرد که گوشی مرموز شیائومی به شاسی باریک و سبک مجهز خواهد شد. صفحه نمایش اولد آن وضوح 1080 در 2400 پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می دهد. همچنین اسنپدراگون 778G+ احتمالا قلب تپنده این گوشی هوشمند خواهد بود.

این گوشی دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی و یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود. این دستگاه تجربه قابل قبولی از MIUI 13 را ارائه خواهد کرد و احتمالاً با سیستم عامل اندروید 12 ارائه خواهد شد.

این افشای اطلاعاتی در مورد ظرفیت رم و ذخیره‌سازی و اندازه باتری گوشی هوشمند زیبای شیائومی حرفی برای گفتن ندارد. با این حال، بیان می کند که این دستگاه از شارژ سریع 55 واتی پشتیبانی می کند. شیائومی ممکن است این گوشی هوشمند را در روز های آینده یا در فروردین ماه 1401 معرفی کند.

مشخصات احتمالی شیائومی 2 CIVI افشا شد: رونمایی به زودی

به گفته منبع، افشای اطلاعات بالا نشان می دهد که نسل دوم شیائومی CIVI می تواند یک ارتقاء بسیار ساده نسبت به نسل اول آن باشد. برای یادآوری، مدل اصلی دارای یک پنل اولد 6.55 اینچی با لبه خمیده بود که وضوح صفحه Full HD+، نرخ رفرش 120 هرتز و حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش را ارائه می‌کرد. تراشه اسنپدراگون 778G دستگاه را با 8 و 12 گیگابایت رم و 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کرد. این دستگاه دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو بود. شیائومی CIVI همچنین دارای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بود که از شارژ سریع 55 واتی پشتیبانی می کرد.

 

به نظر حداقل بر روی برگه مشخصات هیچ تغییر خاصی در دستگاه آینده شیائومی دیده نمی‌شود. باید دید در طراحی شیائومی چه حرف هایی برای افزودن دارد. منتظر دستگاه زیبای شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، مشخصات خوبی داره ولی بقول خود همین خبر از نسل قبلی خودش زیاد پیشرفتی نداره، چیپستشم خوبه ونسخه پلاس اسنپ778 هستش ک قدرت خوبی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری