حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم عامل iOS 16 ویژگی شارژ انرژی پاک را اواخر امسال دریافت خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، اپل

نسخه نهایی سیستم عامل iOS 16 امروز برای همه کاربران آیفون واجد شرایط در سراسر جهان منتشر شد، اما هنوز بسیاری از ویژگی‌های جدید دیگر وجود دارد که قرار است در انتها و تا پایان سال جاری میلادی برای آن ارائه شود. حال اپل، امروز و در انتهای بیانیه مطبوعاتی رسمی خود، ویژگی جدید «شارژ انرژی پاک» را معرفی کرد که همراه با به‌روزرسانی‌های آینده برای iOS 16 منتشر می‌شود. اپل قصد دارد با شارژ انرژی پاک، ردپای کربن آیفون را کاهش دهد. این اولین باری است که در مورد شارژ انرژی پاک می‌شنویم و این قابلیتی نیست که اپل پیش از این به آن اشاره کرده باشد.

ویژگی شارژ انرژی پاک سیستم عامل iOS 16

اپل می‌گوید: «شارژ انرژی پاک با بهینه‌سازی زمان‌های شارژ برای زمانی که شبکه از منابع انرژی پاک‌تر استفاده می‌کند، ردپای کربن آیفون را کاهش می‌دهد.»

ما هنوز منتظر جزئیات بیشتر در مورد نحوه عملکرد دقیق این قابلیت هستیم. بر اساس توضیحات فعلی اپل، به‌نظر می‌رسد که iOS 16 تلاش خواهد کرد تا شارژ آیفون را در زمانی که شبکه‌های برق محدودیت کمتری دارند و ظرفیت انرژی پاک بیشتری در دسترس است، تخلیه کند. شایان‌ذکر است، این امر در بحبوحه نگرانی‌ها در مورد ظرفیت شبکه برق در ایالت‌هایی مانند تگزاس و کالیفرنیا رخ می‌دهد.

ویژگی شارژ انرژی پاک سیستم عامل iOS 16

ویژگی شارژ انرژی پاک سیستم عامل iOS 16

این یکی از چندین ویژگی بهینه‌سازی شارژ می‌باشد که اپل در چند سال گذشته به iOS و آیفون اضافه کرده است. مهم‌تر از همه، آیفون ویژگی «شارژ باتری بهینه» را ارائه می‌کند که برای «کاهش فرسایش باتری و بهبود طول عمر آن» طراحی شده است. این کار با کاهش زمان شارژ کامل آیفون شما انجام می‌شود.

بیانیه مطبوعاتی اپل همچنین تأیید می‌کند که iCloud Shared Photo Library در کنار ویژگی‌هایی ازجمله Live Activities و پشتیبانی از استاندارد Matter در برنامه Home در اواخر امسال منتشر خواهد شد. ما همچنان منتظر ویژگی‌هایی مانند Apple Pay Later و اپلیکیشن جدید Freeform هستیم که با iPadOS 16 ارائه می‌شود.

نظر شما پیرامون ویژگی جدید شارژ انرژی پاک سیستم‌عامل iOS 16 اپل برای آیفون‌های این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی