حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هزینه تعمیر اپل واچ اولترا بدون سرویس +AppleCare تقریبا معادل آیفون SE جدید است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند

کمپانی اپل در رویداد روز چهارشنبه، از جدیدترین مدل بادوام ساعت هوشمند خود با نام Apple Watch Ultra با هدف ورزشکاران و کاوشگران رونمایی کرد. بااین‌حال، از آن‌جایی‌که هر محصول سخت‌افزاری نقطه ضعفی در طراحی و بدنه‌ی خود دارد، اگر به‌طور تصادفی مشکلی برای اپل واچ اولترا پیش بیاید، می‌تواند هزینه تعمیر 499 دلاری بدون احتساب استفاده از سرویس +AppleCare روی دست شما بگذارد. این میزان، تقریبا معادل آیفون SE نسل سوم اپل و همچنین اپل واچ سری 8 این شرکت است.

هزینه تعمیر اپل واچ اولترا

خوشبختانه، اگر مشترک برنامه +AppleCare شوید، این هزینه‌های تعمیر به 99 دلار کاهش می‌یابد. در مورد مواردی که در تعمیرات پوشش داده می‌شود، اپل بیان می‌کند که آسیب به پوسته تیتانیوم، دکمه‌ها، نمایشگر، سنسورها یا سایر قطعات سرویس خواهد شد. صرف‌نظر از اینکه مشترک +AppleCare شده‌اید یا خیر، تعویض باتری در مدل اپل واچ اولترا، 99 دلار هزینه اضافی برای شما دارد.

هزینه تعمیر اپل واچ اولترا

هزینه تعمیر اپل واچ اولترا

به‌خاطر داشته باشید که علاوه‌بر پرداخت 99 دلاری +AppleCare در یک دوره (می‌توانید مبلغ 4.99 دلار را نیز ماهانه بپردازید)، هر بار که اپل واچ اولترا آسیب ببیند و نیاز به تعمیر آن باشد، 79 دلار هزینه اضافی از شما دریافت خواهد شد. با توجه به مبلغ گزاف 499 دلاری که اپل برای تعمیر گران‌ترین ساعت هوشمند خود دریافت می‌کند، انتخاب +AppleCare یک گزینه‌ی معقول است. اگر احساس می‌کنید که هزینه‌های کلی برای ارتقا به Apple Watch Ultra برای شما زیاد است، می‌توانید یکی از دو مدل باقی‌مانده Apple Watch Series 8 یا نسل دوم Apple Watch SE را خریداری کنید.

هزینه تعمیر اپل واچ سری 8 بدون +AppleCare از 299 دلار تا 399 دلار متغیر است و تعویض باتری آن نیز 79 دلار هزینه دارد. در مورد اپل واچ SE، تعمیرات بدون +AppleCare بین 199 تا 229 دلار هزینه دارند، بنابراین این اعداد به‌طور قابل‌توجهی ارزان‌تر هستند. اگر همچنان می‌خواهید بهترین پوشیدنی تولیدشده توسط اپل را تهیه کنید، می‌توانید هم‌اکنون آن را از فروشگاه آنلاین این شرکت سفارش داده و آن را از 23 سپتامبر تحویل بگیرید.

نظر شما پیرامون هزینه تعمیر Apple Watch Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی