حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طعنه مجدد سامسونگ به اپل این بار با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، سامسونگ

طعنه زدن رقبا به یکدیگر و گاها، تمسخر کردن یک شرکت رقیب، موضوعی نسبتا عادی تلقی می‌شود. اما گویا سامسونگ دلایلی دیگری دارد که برای چندمین بار این کار را تکرار می‌کند. اخیرا شاهد طعنه سامسونگ به اپل با اشاره به گوشی‌های تاشو این شرکت بودیم. حالا نیز شاهد طعنه مجدد سامسونگ به اپل، با اشاره به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی پرچمدارن این شرکت هستیم. با ترنجی همراه باشید.

طعنه مجدد سامسونگ به اپل این بار با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

اگر کاری وجود داشته باشد که اپل بداند چگونه انجام دهد، استفاده از قدرت طرفداران خود است. اپل واقعا به نوآوری اهمیتی نمی‌دهد. این امر به این دلیل است که می‌داند که هوادارانش هر آنچه را که تولید کند و بفروشد، خریداری می‌کنند. این موضوع در سری آیفون ۱۴ نیز بسیار مشهود است که نه تنها نوآوری خاصی در آن به نظر نمی‌رسد، بلکه نمایشگر همیشه روشن (فقط پر مدل پرو) و همچنین ارتباط ماهواره‌ای تقریبا تنها دستاورد این شرکت است که آن هم فقط در ایالات متحده و کانادا کار می‌کند.

طعنه سامسونگ به اپل پس از معرفی آیفون 14: به جبهه فلیپ ملحق شو!

در این رابطه، حتی دختر بنیانگذار اپل، استیو جابز نیز مجبور شد ارتقا آیفون ۱۴ را به باد تمسخر و انتقاد گیرد. تقریبا هیچ تفاوتی بین آیفون ۱۴ و آیفون ۱۳ نیز وجود ندارد. همین موضوع دستاویزی برای تمسخر این شرکت توسط سامسونگ شده است. امروز، حساب رسمی توییتر سامسونگ Samsung Mobiles یک سری توییت جدید را منتشر کرده و آیفون اپل را به دلیل عدم نوآوری مسخره کرده است.

طعنه مجدد به اپل توسط سامسونگ

سامسونگ گفته است که تلفن هوشمند تاشو Samsung Galaxy Z Fold / Flip Series بیش از دو سال است که در بازار به بازار عرضه می شود، در حالی که اپل هنوز یک آیفون تاشو را نیز عرضه نکرده است. سامسونگ برای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در سری آیفون ۱۴ پرو نیز گفته است که دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی Galaxy S20 Ultra بیش از دو سال است که در بازار عرضه شده است.

طعنه مجدد به اپل توسط سامسونگ

به گفته خبرگزاری GizChina، در تاریخ ۸ سپتامبر، یعنی روز معرفی سری جدید آیفون ۱۴ اپل، سامسونگ تبلیغات جدیدی را برای گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو Galaxy Z Flip 4 منتشر کرد تا آیفون را مورد تمسخر قرار دهد. در این تبلیغات، مهماندار تلفن سامسونگ Galaxy Z Flip 4 را با یک آیفون خریداری کرد که نتوانست آن را جمع کند. پیش از این، سامسونگ هنگام معرفی آیفون‌های جدید نیز اپل را مسخره می‌کرد.

طعنه مجدد به اپل توسط سامسونگ

به عنوان مثال، در سال ۲۰۱۷، سامسونگ ناچ نمایشگر آیفون X را مسخره کرد و حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری آن را نیز مورد انتقاد قرار داد. در ادامه لازم به ذکر است که سامسونگ این تصمیمات و سیاست‌هایی را که زمانی آن‌ها مسخره می‌کرد، خود نیز بعدها آن‌ها را اتخاذ کرده بود. با این وجود، تایید آنچه که قبلا گفتیم، یک هوادار اپل به یکی از توییت‌ها با گفتن جمله “ما هنوز هم اهمیتی نمی‌دهیم” به سامسونگ پاسخ داده بود. همچنین پاسخ‌های مشابه بسیاری وجود دارد که تایید می‌کند که طرفداران اپل هر چیزی را که اپل تولید کنند، خواهند پذیرفت و آن را خریداری می‌کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان