حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طعنه دختر استیو جابز به اپل پیرامون تغییرات اندک آیفون 14

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

کمتر از یک روز از معرفی سری جدید iPhone 14 توسط اپل می‌گذرد که طی آن معلوم شد آیفون 14 و 14 پلاس جدید، درحقیقت آن ارتقاء عمده‌ای نیستند که ممکن است انتظارش را داشته باشید. برای شروع، این گوشی‌ها همچنان از چیپست سال گذشته، طراحی قدیمی ناچ، نمایشگر 60 هرتزی و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با کمی افزایش سایز پیکسل‌ها استفاده می‌کنند. تقریباً می‌توان گفت که سری آیفون 14 همان مدل 13 سال گذشته با کمترین تغییرات ممکن است. درهمین‌راستا، دختر استیو جابز اخیرا یک میم مشهور را استوری کرده که به اپل پیرامون تفاوت اندک دو نسل آیفون طعنه می‌زند.

طعنه دختر استیو جابز به اپل

به‌نظر می‌رسد که دختر استیو جابز، Eve Jobs، احساسات مشابهی با بسیاری از طرفداران و منتقدان اپل دارد؛ زیرا او به آیفون 14 جدید در اینستاگرام خود طعنه زده است. البته باید خاطرنشان کنیم که اشاره او به مدل‌های استاندارد آیفون 14 است؛ چراکه آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس ارتقا قابل‌توجهی از طراحی جزیره پویا گرفته تا دوربین‌های پیشرفته را تجربه می‌کنند.

در کپشن استوری اینستاگرامی دختر استیو جابز نوشته شده است: «پس از رویداد امروز اپل، من از آیفون 13 به آیفون 14 ارتقا می‌دهم». در این استوری، تصویر مردی نشان داده می‌شود که همان پیراهنی را که درحال‌حاضر پوشیده است، در دست خود دارد؛ میم رایجی که بارها آن را در فضای وب دیده‌ایم.

طعنه دختر استیو جابز به اپل

طعنه دختر استیو جابز به اپل

مدل‌های استاندارد آیفون 14 اپل، امسال کمترین تغییرات را به خود دیده‌اند و فاصله‌ی آن‌ها با نسخه‌های پرو، اکنون بیشتر از همیشه شده است. شما پردازنده A16، سوراخ نمایشگر و دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو را در مدل‌های استاندارد نمی‌بینید و درعوض، طراحی قدیمی با ناچ نمایشگر، صفحه‌نمایش 60 هرتزی، تراشه A15 و دوربین 12 مگاپیکسلی را دریافت می‌کنید.

اگر به‌دنبال خرید یک آیفون جدید هستید، نسخه استاندارد آیفون 13 که اپل آن را با قیمت 699 دلار به‌فروش می‌رساند، هنوز بسیار منطقی است. بااین‌حال، اگر می‌خواهید از آخرین مدل آیفون برخوردار باشید، نسخه پایه آیفون 14 799 دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

نظر شما درباره طعنه ایو جابز به اپل پیرامون تغییرات اندک دو نسل از گوشی‌های آیفون این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی