حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر سریع 200 واتی شیائومی تاییدیه 3C را دریافت کرد؛ رونمایی نزدیک است؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

کمتر از یک هفته پس از عرضه سری شیائومی 12 اس، شارژر سریع 200 واتی جدید شیائومی که بسیار فراتر از شارژر 120 واتی است، تاییدیه دریافت می‌کند. چند روز پیش، شیائومی نسل جدیدی از مدل های پرچمدار خود را با نام سری Xiaomi 12S عرضه کرد. این سری پرچمدار جدید شیائومی با فناوری شارژ سریع 120 واتی عرضه می‌شود. این رقم اساساً یک رقم پیشرو در فناوری های شارژ سریع در حال حاضر است. با این حال، شیائومی همچنان در حال توسعه فناوری شارژ سریع خود با قدرت بالاتر است. بنابراین در آخرین اخبار، نسل جدید آداپتور شارژ بسیار سریع شیائومی گواهینامه 3C را دریافت کرده است. شیائومی حالا آماده است تا باز رقبا را در این زمینه به چالش بکشد.

نسل جدید تراشه دو سلولی ۲۰۰ وات، شارژ سریع گوشی را در ۱۰ دقیقه امکان‌پذیر می‌کند

شارژر 200 واتی شیائومی شاید امکان شارژ کامل در کمتر از 10 دقیقه را فراهم کند

در حال حاضر سرعت شارژر سریع 120 واتی به بیش از ده دقیقه محدود شده است. اما شارژر سریع 200 واتی شیائومی ممکن است بتواند مدت زمان شارژ را حتی به کمتر از ده دقیقه محدود کند. البته شارژ سریع 200 واتی شیائومی نیاز های فراتری در کل مجموعه مانند ظرفیت باتری و تراشه جانبی مناسب نیز دارد. این شرکت باید به طور ویژه شارژر را نیز برای شارژ موثر بهینه کند. شاید برخی معاوضه ها روی بدنه، مانند بدنه ضخیم تر و خنک کننده قوی‌تر، باتری کوچکتر و… نیز برای دستیابی به نتیجه لازم باشد.

شارژر سریع 200 واتی شیائومی تاییدیه 3C را دریافت کرد

شارژر سریع 200 واتی شیائومی تاییدیه 3C را دریافت کرد

همچنین شایان ذکر است که شیائومی از قبل یک تراشه دارد که می‌تواند از شارژ سریع 200 واتی پشتیبانی کند. بله هنگامی که تراشه Surge P1 عرضه شد، شیائومی ادعا کرد که از فناوری شارژ سیمی 200 واتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را در 8 دقیقه به طور کامل شارژ کند. در اولین فرصت، این شارژر با سری Xiaomi 13 یا Xiaomi MIX 5 عرضه خواهد شد.

البته این نگرانی نیز وجود دارد که شارژر سریع 200 واتی باعث ضعیف شدن سریع باتری ها شود. با این حال، احتمالاً اینطور نخواهد بود زیرا این شرکت شارژر را به طور قابل توجهی بهینه کرده است. این بهینه سازی ها شارژر را موثرتر میَ‌کنند. منبع می‌گوید علاوه بر این، این شارژر دارای برخی محافظ‌ها خواهد بود که احتمالاً از باتری یا باتری‌ های گوشی هوشمند شیائومی در برابر شارژ بیش از حد محافظت می‌کند.

 

اگرچه در حال حاضر، تاریخ عرضه رسمی برای این شارژر وجود ندارد، اما با توجه به دریافت تاییدیه توسط شیائومی و حضور رقبایی مانند IQOO 10 Pro، این شرکت در صورت عدم وجود مشکلات در مسیر تولید، باید عجله کند.

دیدگاه شما راجع به شارژر 200 واتی شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری