حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سوراخ نمایشگر آیفون 14 پرو ممکن است درنهایت به‌صورت یک کپسول یکپارچه به‌نمایش درآید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

تقریباً 12 ماه از اولین باری که شایعات شد مدل‌های آینده آیفون 14 پرو اپل دارای طراحی سوراخ نمایشگر به‌جای ناچ خواهند بود، می‌گذرد. درحالی‌که این جزئیات طراحی از آن زمان توسط تحلیلگران مختلف تأیید شده، چیزی که به آن کمتر توجه شد این است که اپل چگونه سیستم‌عامل و نرم‌افزارهای مختلف را در آن نمایش می‌دهد. پیش از این گمان می‌رفت با توجه به دو سوراخ جداگانه نمایشگر آیفون پرو آینده شامل یک سوراخ تکی و یک کپسول، تجربه کاربری ممکن است کمی متفاوت‌تر از سایر گوشی‌های هوشمند اندرویدی به‌نظر برسد. امروز و درفاصله‌ی کمتر از دو هفته تا رونمایی رسمی اما، شایعه جدیدی مطرح شده است مبنی‌بر اینکه اپل ممکن است طراحی سوراخ آیفون 14 پرو را توسط ترفندهای نرم‌افزاری به‌صورت یک کپسول یکپارچه به‌نمایش بگذارد.

سوراخ نمایشگر آیفون 14 پرو

با توجه به جزئياتی که توسط منابع ناشناس به MacRumors ارائه شده است، درحقیقت حفره‌های مجزای کپسول و سوراخ آیفون 14 پرو هنگام روشن‌شدن نمایشگر از یکدیگر جدا بوده، اما در تجربه نهایی به‌صورت یک کپسول به‌هم‌پیوسته و بلند ظاهر می‌شود.

به‌جای استفاده از طراحی نامتقارن، راهکار اپل این است که پیکسل‌ها را در “فضای مرده” بین دو سوراخ نمایشگر خاموش کرده تا ظاهری شبیه کپسول یکپارچه ایجاد کند که هنگام مشاهده محتوا بر روی نمایشگر، کمتر حواس کاربران را پرت کند.

در یکی دیگر از پیچ‌وتاب‌های جذاب، منبع اطلاعات همچنین ادعا می‌کند که اپل قصد دارد به‌صورت بصری مناطق سیاه‌شده اطراف سوراخ‌ها را برای میزبانی محتوای مختلف گسترش دهد. به‌عنوان‌مثال، اپل می‌تواند ناحیه را کمی وسیع‌تر کند تا آیکون‌های وضعیت را در سمت چپ و راست قرار دهد، یا حتی هنگام ارائه اعلان‌های خاص، آن را به سمت پایین در یک مربع گرد بزرگ گسترش دهد.

سوراخ نمایشگر آیفون 14 پرو

سوراخ نمایشگر آیفون 14 پرو

MacRumors همچنین از کارمندان فاکسکان درگیر در مونتاژ آیفون 14 پرو اطلاعاتی مبنی‌بر اجرای یکپارچه نرم‌افزار در طراحی کپسول یکپارچه این گوشی یافته است. مانند منبع اصلی، این منابع نیز تأیید نشده‌اند و تنها حدس‌وگمان‌هایی است که باید آن‌ها را باکمی شک‌وتردید درنظر گرفت.

ما مطمئناً می‌دانیم که آیا این شایعه لحظه آخری در چهارشنبه آینده، 7 سپتامبر، زمانی که اپل رویداد رسانه‌ای “Far Out” خود را برگزار کرده و در آن از سری جدید آیفون 14 رونمایی می‌کند، درست خواهد بود یا خیر. ما منتظر آیفون 14 6.1 اینچی، آیفون مکس 6.7 اینچی، آیفون 14 پرو 6.1 اینچی و آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی هستیم. همچنین امسال هیچ آیفون 5.4 اینچی «مینی» وجود نخواهد داشت و اپل درعوض دستگاه‌های بزرگ‌تر را عرضه می‌کند.

نظر شما پیرامون انتخاب طراحی جدید برای نمایشگر آیفون 14 پرو شامل استفاده از تکنیک‌های نرم‌افزاری برای پیوسته‌کردن ظاهر سوراخ‌های سری آینده گوشی‌های هوشمند اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی