حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی میکس فولد 2 از صفحه نمایش 2K با نرخ نوسازی بالا استفاده خواهد کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

این روز ها شیائومی تمام تلاش خود را می کند تا در بازار گوشی های هوشمند تاشو جایگاه مناسبی برای خود دست و پا کند. اولین گوشی هوشمند تاشو شیائومی یعنی می میکس فولد عملکرد بدی نداشت. با این حال، این دستگاه برای اهداف شیائومی کافی نیست که تاثیر قابل توجهی در بازار داشته باشد. بنابراین شیائومی میکس فولد 2 اهداف بزرگتری را دنبال خواهد کرد. با ما در ترنجی همراه باشید.

 

شیائومی میکس فولد 2

می‌دانیم که گوشی های هوشمند تاشو اکنون بسیار محبوب هستند و هر روز به این محبوبیت افزوده می‌شود اما در حال حاضر تنها دو برند بر کل بازار تسلط دارند و گزارش اخیر DSCC نشان می دهد که سامسونگ و هواوی 99 درصد از بازار گوشی های هوشمند تاشو برای سه ماهه سوم 2021 را در اختیار داشتند! در حالی که سامسونگ 93 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد، هواوی تنها 6 درصد از بازار را در اختیار دارد. سایر برند های دارای گوشی های هوشمند تاشو از جمله شیائومی، موتورولا، رویال، مایکروسافت، TCL و دیگران تنها 1 درصد سهم دارند. از این موضوعات که بگذریم، آخرین گزارش ها به ما نشان می دهد که شیائومی میکس فولد 2 از صفحه نمایش تاشو با کیفیت 2K استفاده خواهد کرد.

شیائومی میکس فولد 2 قبلاً با اطلاعات مذکور در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است. این اطلاعات بیان می‌کنند که علاوه بر ارتقاء عملکرد، این دستگاه تغییرات نسبتاً بزرگی را نیز در طراحی خود ایجاد خواهد کرد، اندازه و نسبت کلی آن تغییر می کند و صفحه نمایش ثانویه را بیشتر شبیه یک تلفن همراه معمولی می کند.

در عین حال، در صفحه نمایش بزرگ داخلی، کمبود نسل قبلی را نیز با ارائه صفحه نمایش با رزولوشن 2K با نرخ تازه سازی بالا جبران می کند. این کار تجربه کاربری پیشرفته تر و بهتری از صفحه نمایش بزرگ را به ارمغان می‌آورد. گفته می شود در کنترل چین و چروک در محل تاشدن نیز شیائومی در نسخه جدید دستگاه تاشو خود عملکرد بهتری را به ارمغان می آورد.

به نقل از منبع با این حال، باید توجه داشت که شیائومی میکس فولد 2 از دوربین زیر صفحه استفاده نخواهد کرد. این به این معنی است که یک سوراخ پانچ روی نمایشگر خود خواهد داشت.

گوشی تاشو شیائومی Mi Mix Fold رسما معرفی شد

اطلاعات شیائومی میکس فولد 2 در پایگاه داده IMEI

شیائومی میکس فولد 2 در پایگاه داده IMEI با شماره مدل 22061218C ظاهر شده در حالی که نام کد L18 است. بزرگترین نقطه ارتقای این دستگاه صفحه نمایش آن است. این دستگاه این بار دارای صفحه نمایش داخلی و خارجی خواهد بود که از نرخ رفرش بالا پشتیبانی می کنند. این دومین گوشی هوشمند تاشو شیائومی خواهد بود که به طور رسمی در نیمه دوم سال جاری وارد بازار خواهد شد.

درباره نسل اول گوشی های تاشو شیائومی خوب است بدانید که تنها صفحه نمایش خارجی شیائومی میکس فولد دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز بود(اندازه صفحه نمایش نیز 6.52 اینچ بوده است). ولی صفحه نمایش داخلی دارای نرخ تازه سازی 60 هرتز بود(با اندازه صفحه نمایش 8.01 اینچ). اما این مشخصات بیان می‌کند که شیائومی میکس فولد 2 نسل قبلی را ارتقا خواهد داد و از نظر سایر مشخصات نیز انتظار می‌رود که شیائومی میکس فولد 2 به نسل جدید پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز شود. به لطف این تغییرات شاید این‌ بار شیائومی حرف های بیشتری برای رقابت با رقبا بزند!

 

منتظر معرفی گوشی تاشو شیائومی هستید؟ به نظر شما شیائومی در این زمینه نیز موفق عمل خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری